Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
antwerp-westerlo moet hier dan ook een void krijgen en niet als een verloren tip beschouwd worden denk ik dan.
0 Vind ik leuk's
Vraagje; waarom worden de tips met betrekking tot European Handicap niet meegerekend bij de Tip Competitie? Blijft dit zo of niet?
0 Vind ik leuk's
dennmaria:
Vraagje; waarom worden de tips met betrekking tot European Handicap niet meegerekend bij de Tip Competitie? Blijft dit zo of niet?

is dat zo? dat is wel klote dan.
0 Vind ik leuk's
dennmaria:

Gaan we bekijken. Komen bij je terug.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
janvoetbal:
ik had over 2.5 bij antwerp-westerlo in de tipkompetitie en het is toch eigenlijk 0-5 geworden moet dat dan niet goedgekeurd worden?op de site van de kbvb staat toch 0-5 als uitslag.

We hebben besloten dat dit soort tips, vanaf NU, als ongeldig worden beschouwd. Leden die op dit soort wedstrijden een tip hebben geplaatst krijgen de inzet (stake) terug. Zoals we het net bij de tipcompetitie regels hebben toegevoegd:
"Indien een wedstrijd is gestaakt en later door een (lokale) voetbalbond een einduitslag (bijvoorbeeld: 5-0) toegewezen heeft gekregen zullen wij je tip als ongeldig beschouwen. Je zal je inzet terugkrijgen."
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
dennmaria:

Hoe kom je hier bij? We merken niets vreemds op en dit type weddenschap word ook meegenomen in de scores van de tipcompetitie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
janvoetbal:
ik had over 2.5 bij antwerp-westerlo in de tipkompetitie en het is toch eigenlijk 0-5 geworden moet dat dan niet goedgekeurd worden?op de site van de kbvb staat toch 0-5 als uitslag.

We hebben besloten dat dit soort tips, vanaf NU, als ongeldig worden beschouwd. Leden die op dit soort wedstrijden een tip hebben geplaatst krijgen de inzet (stake) terug. Zoals we het net bij de tipcompetitie regels hebben toegevoegd:
"Indien een wedstrijd is gestaakt en later door een (lokale) voetbalbond een einduitslag (bijvoorbeeld: 5-0) toegewezen heeft gekregen zullen wij je tip als ongeldig beschouwen. Je zal je inzet terugkrijgen."

Bovendien is zijn info fout want Antwerp-Westerlo eindigde op 2-0 en niet op 0-5. De wedstrijd tegen Sint-Truiden werd echter door de bond aangewezen als een 0-5-nederlaag.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
dennmaria:

Hoe kom je hier bij? We merken niets vreemds op en dit type weddenschap word ook meegenomen in de scores van de tipcompetitie.

je hebt gelijk, ik zie nu wel de juiste statistieken staan bij de tipcompetitie tussenstand. Mijn excuses!
Ik heb wel nog een verschil in de 'tipcompetitie' en bij 'stats'
http://prntscr.com/33ooul"> (62 wedstrijden)
http://prntscr.com/33op65"> (52 wedstrijden)
0 Vind ik leuk's
SORRY tom800 ik bedoelde wel antwerp-stvv.
0 Vind ik leuk's
Beste tipgevers en meespelers,

De 3 drie winnaars van de kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) zijn bekend. Doordat er nog wat tips niet waren verwerkt door ons systeem (afgelast/gestaakt/geannuleerd etc.), duurt het berekenen van de officiële eindstand altijd iets langer.

Het prijzengeld:

Per kwartaal
* 1e plaats = €250
* 2e plaats = €150
* 3e plaats = €100

Per subcompetitie (land)
* 1e plaats = €25
* 2e plaats = €15
* 3e plaats = €10.

De top 3 1e kwartaal
Je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.

1. michaeldb
2. galaaaaaa
3. bbb-unit

Eindstand subcompetities per land
(indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips):

Nederland
1. jose127
2. michael19994
3. dalek

België
1. svenchenko
2. --------------
3. --------------

Duitsland
1. janvoetbal
2. svenchenko
3. mats

Engeland
1. franss93
2. heijnsie
3. jose127

Spanje
1. janvoetbal
2. daan17
3. mats

Italie
1. rik92
2. fucija
3. dalek

Winnaars gefeliciteerd! De prijzen worden vandaag nog doorgegeven aan Unibet. De verwerking hiervan bedraagt gemiddeld anderhalve week. Wacht dus rustig af. Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt of stuur mij een PM!

Succes met tippen in het volgende kwartaal!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.