Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hypnotist86:
chameleon:
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat de DNB-weddenschappen die ik heb geplaatst en die in een gelijkspel zijn geëindigd bij mijn ROI worden meegeteld, dit haalt mijn ROI natuurlijk vies naar beneden. Dit terwijl ik ben uitgegaan van de spelregels. Ik citeer: ''Hoeveel tips moet ik per kwartaal plaatsen? Je moet in een kwartaal minimaal 150 geldige tips (wedstrijden die worden verplaatst en/of afgelast tellen dus niet mee) plaatsen om in aanmerking te komen voor de prijzen. Leden die niet aan de 150 tips gekomen zijn zullen niet in het klassement worden opgenomen. Indien je een DnB (Draw no Bet) weddenschap plaatst welke in een gelijkspel eindigt dan zal je tip niet worden meegenomen in de stand en in de telling voor het minimaal geplaatste tips.''

Ik had hieromtrent nog een vraagje. Gisteren plaatste ik 2 Asian Handicaps tips: Benfica (-2) en Liverpool (-1). Beide tips zijn dus uitgelopen op een soort van Draw No Bets. Toch tellen ze blijkbaar mee voor het aantal geplaatste tips en de berekening van de ROI. Is dit de bedoeling? Aangezien dit type bets zeer grote gelijkenissen met de Draw No Bet-weddenschappen vertoond, die niet worden opgenomen in de berekeningen wanneer het een 'no bet' wordt.

Bump
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Ik had hieromtrent nog een vraagje. Gisteren plaatste ik 2 Asian Handicaps tips: Benfica (-2) en Liverpool (-1). Beide tips zijn dus uitgelopen op een soort van Draw No Bets. Toch tellen ze blijkbaar mee voor het aantal geplaatste tips en de berekening van de ROI. Is dit de bedoeling? Aangezien dit type bets zeer grote gelijkenissen met de Draw No Bet-weddenschappen vertoond, die niet worden opgenomen in de berekeningen wanneer het een 'no bet' wordt.

Gaan we maandag even naar kijken. Keep you posted!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Waarom zouden draw no bet tips die op gelijkspel eindigen niet worden meegenomen? Als je in het echt bij bookmakers een tientje inzet op een draw no bet weddenschap dan krijg je gewoon een tientje terug bij een gelijkspel, een ROI van 100% op je weddenschap dus. Het is dan toch niet zo dat de weddenschap nooit heeft bestaan, zoals bij een afgelasting waar je je geld terugkrijgt doordat de weddenschap niet is aangegaan. In mijn excelsheets schrijf ik ze ook gewoon op en op sites als blogabet worden dit soort weddenschappen ook gewoon meegeteld in de ROI berekening.
0 Vind ik leuk's
Het staat tot nu toe nog altijd zo in de regels van de tipscompetitie, Frans (dan heb ik het over de DnB weddenschappen). Om het spel eerlijk te houden, zouden die zo lang het spel loopt (tot eind dit jaar dus) niet meer aangepast mogen worden. Anders krijg je problemen zoals vorig jaar met de HT/FT weddenschappen die na een paar maanden werden afgeschaft. Vanaf volgend jaar kan dit eventueel worden veranderd.
Ja kan Draw no Bet ook vertalen als 'bij gelijkspel geen weddenschap'. Dit wil dus eigenlijk zeggen dat bij een gelijkspel je weddenschap niet meer geldig is, en bijgevolg gewoon je inzet terugkrijgt. Idem dus als voor een wedstrijd die ongeldig wordt verklaard of achteraf wordt beslist rond de tafel. Ik snap dus wel waarom deze niet worden opgenomen in de stats.
0 Vind ik leuk's
Zo kan je het uitleggen, maar vind dat het jezelf voor de gek houden is. Dan zouden asian handicaps +0,25 voor een halve weddenschap moeten tellen bij een gelijkspel omdat je dan de halve inzet terugkrijgt. Dnb is precies hetzelfde maar dan hele teruggave ipv halve.
Maar je hebt wel gelijk dat als het in de spelregels staat dat het dan maar zo is. Zorgt er wel voor dat dnb-weddenschappen in verhouding met andere weddenschappen veel aantrekkelijker worden met deze regel als je een positieve roi hebt.
0 Vind ik leuk's
de tussenstanden van de tipscompetitie per land beginnen pas van minimaal 150 tips zie ik terwijl er gezegd is hier dat vanaf kwartaal 2 er maar minimum 100 tips dienen geplaatst te worden voor in aanmerking te komen om een prijs te winnen.kunnen jullie de tussenstanden niet geven vanaf 50 tips per land want anders hebben die tussenstanden toch geen enkel nut.
0 Vind ik leuk's
Deze bet is bij mij fout gerekend:
04.05.2014 Arsenal - West Bromwich Albion [1] -1 4/10 €1.85 -4.00
Arsenal won met 1-0 en dus zou de bet een void moeten zijn, toch?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Deze bet is bij mij fout gerekend:
04.05.2014 Arsenal - West Bromwich Albion [1] -1 4/10 €1.85 -4.00
Arsenal won met 1-0 en dus zou de bet een void moeten zijn, toch?

Nee systeem klopt :)
Je hebt EH en geen AH. Bij asian was de odd maar 1.60 terwijl jouw EH een odd van 1.90 was:
http://www.oddsportal.com/soccer/england/premier-league-2013-2014/arsenal-west-brom-MySzFEXJ/#eh;2
Zelfde verhaal trouwens bij Heijnsie met TPS - Mariehamm :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb bij mijn tips nog steeds een wedstrijd open staan het gaat om (19.04.2014 Lokomotiv Plovdiv - Botev Plovdiv)
Deze wedstrijd is toen niet doorgegaan, iemand die deze match misschien kan weghalen ?
Bij voorbaat dank
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Dat is waar ook inderdaad. Was vergeten dat ik daar een EH speelde. Bedankt!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.