Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thomas-frans:
Kan iemand van de crew mij hier een antwoord op geven?
Jullie zijn al enige tijd op de hoogte dat frankydk met verschillende accounts meedoet aan het tipspel, deze hebben jullie ook verbannen.
Dat deze persoon het tipspel en de 1250 euro lijkt te gaan winnend dankzij een onmogelijke quotering lijkt met niet echt goede reclame voor jullie?
Frankydk is een pure oplichter, die ook op verschillende andere websites het spel probeert te manipuleren met meerdere accounts.
Ik denk dat jullie de 1250 euro beter aan een goed doel geven in plaats van aan een oplichter

Het is niet de bedoeling om via deze prachtige community mensen persoonlijk aan te vallen. Maar het is fijn dat mensen die niet betrokken zijn bij het tipspel van dit jaar ook een mening hebben (uiteraard kan de manier waarop je iets probeert duidelijk te maken wel anders, heb altijd respect voor anderen).
Ik ben al een hele tijd voorstander om de odd van Betfair te annuleren omdat deze niet-relevant zijn. Betfair = geen bookmaker maar een exchange websites waarbij je niet tegen een bookmaker speelt maar tegen andere leden. Daarom zijn sommige odds onjuist, zoals de odd van Franky.
De over 7,5 weddenschap zoals franky ze gespeeld heeft is nergens anders pre-match terug te vinden en lijkt me dus onjuist.
Groeten en aan iedereen een fijne jaarwisseling!
Juul
0 Vind ik leuk's
Over welke over 7,5 weddenschap hebben jullie het?
Ik heb nog nooit gehoord over de over 7,5
is de over 5,5 niet het hoogste wat een bookie kan aanbieden?
0 Vind ik leuk's
Ik heb lange tijd vanboven het klassement gedaan, maar vorige week heb ik besloten dat het mij allemaal niet meer kan schelen. Het tipperspel van dit jaar is puur bedrog, de heren van de crew kiezen toch wie er wint.
Blijkbaar ligt dhr franky bij hen in de bovenste schuif de +7,5 doelpunten quteroingen zijn pure fictie, nog nooit zoiets tegengekomen.
Ik ben hier een jaar en enkele maanden actief en heb altijd gedact dat dit een serieuze site was, maar blijkbaar worden de mensen hier ook belogen en bedrogen. Denk eerlijk gezegd niet dat ik aan het nieuwe spel zal deelnemen in 2014. Het is puur tijdverlies, de heren van de crew bepalen toch wie er wint
0 Vind ik leuk's
Dag allemaal,
Lees deze post van mij omtrent de discussie rondom de mogelijke winnaar van de tipscompetitie via:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetitie-vragen-en-of-opmerkingen-690/24/#87702
johniee_p:
Ik heb lange tijd vanboven het klassement gedaan, maar vorige week heb ik besloten dat het mij allemaal niet meer kan schelen. Het tipperspel van dit jaar is puur bedrog, de heren van de crew kiezen toch wie er wint.
Blijkbaar ligt dhr franky bij hen in de bovenste schuif de +7,5 doelpunten quteroingen zijn pure fictie, nog nooit zoiets tegengekomen.
Ik ben hier een jaar en enkele maanden actief en heb altijd gedact dat dit een serieuze site was, maar blijkbaar worden de mensen hier ook belogen en bedrogen. Denk eerlijk gezegd niet dat ik aan het nieuwe spel zal deelnemen in 2014. Het is puur tijdverlies, de heren van de crew bepalen toch wie er wint

Zo, dat je dat van ons kan beweren. Wat een lef en wat een uitspraak. Wij zijn onafhankelijk en trekken helemaal niemand voor, dat doen we nooit. Dat wij leden bedriegen: hoe kom je er bij? Omdat je zelf nu nét geen prijsje wint ga je nu dit jaloerse kinderachtige gedrag vertonen? Hou je in en gedraag je normaal, of blijf anders gewoon weg. Grappenmaker.
juul1982:
Ik ben al een hele tijd voorstander om de odd van Betfair te annuleren omdat deze niet-relevant zijn. Betfair = geen bookmaker maar een exchange websites waarbij je niet tegen een bookmaker speelt maar tegen andere leden. Daarom zijn sommige odds onjuist, zoals de odd van Franky.

Bedankt voor je inbreng. We zullen dit meenemen. Mogelijk pakken we alleen de odds van Betfair bookmaker (https://www.betfair.com/sport/) en niet de exchange (http://www.betfair.com/exchange). We komen hier begin 2014 op terug.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat er ook van tel is, ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en wens jullie bovendien allemaal veel succes in de nieuwe tipcompetitie!
0 Vind ik leuk's
Ik heb met de VW crew te doen. Wat een gedoe om die tipscompetitie. Die zou toch meer een bijkomstigheid moeten zijn, niet de belangrijkste focus voor de mensen hier. Ik heb het zijdelings gevolgd, maar die jongen heeft terecht, naar de geldende regels, gewonnen.
Wat bovendien opvalt is dat sommigen die het hardst moord en brand schreeuwen, zelf nauwelijks in het forum posten, nooit een beredeneerde voorbeschouwing (in het forum of regulier) hebben geschreven en zelf ook in die tipscompetitie nadat ze een goede positie hadden "tactische" tips hebben geplaatst.
De beste wensen trouwens allemaal.
0 Vind ik leuk's
johniee_p:

zielig dat je zo moet reageren...
0 Vind ik leuk's
kunnen jullie mij uitschrijven en verwijderen uit het tipspel?
Er wint iemand met een fucking odd van + 50, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een bookmaker voor een domme over.
Jullie mogen mij per direct schrappen voor de prijzen en in de ranschikking.
En dit was meteen ook mijn laatste login.
Ik wil niets te maken hebben met oplichters en bedriegers.
Steek het geld van het tippersspel maar waar de zon niet schijn
0 Vind ik leuk's
Dááág (y)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
johniee_p:
kunnen jullie mij uitschrijven en verwijderen uit het tipspel?
Er wint iemand met een fucking odd van + 50, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een bookmaker voor een domme over.
Jullie mogen mij per direct schrappen voor de prijzen en in de ranschikking.
En dit was meteen ook mijn laatste login.
Ik wil niets te maken hebben met oplichters en bedriegers.
Steek het geld van het tippersspel maar waar de zon niet schijn

Zo ga je wel erg gefrustreerd het nieuwe jaar in.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.