Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info
Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
johniee_p:
kunnen jullie mij uitschrijven en verwijderen uit het tipspel?
Er wint iemand met een fucking odd van + 50, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een bookmaker voor een domme over.
Jullie mogen mij per direct schrappen voor de prijzen en in de ranschikking.
En dit was meteen ook mijn laatste login.
Ik wil niets te maken hebben met oplichters en bedriegers.
Steek het geld van het tippersspel maar waar de zon niet schijn
Er wint iemand met een fucking odd van + 50, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een bookmaker voor een domme over.
zucht! Lees even de post van vw-crew grondig na!
Super update.. maar ik zou graag de asian over/under willen zien..
Ik zelf speel bij goal bets altijd under 3 bijvoorbeeld en bij 3 goals geld terug..
Verder top gedaan! (y)
Ik zelf speel bij goal bets altijd under 3 bijvoorbeeld en bij 3 goals geld terug..
Verder top gedaan! (y)
blijft het jaarlijkse tipspel zoals het is? met dezelfde formule? of is het enkel per kwartaal?
Ben dit jaar 5de geworden, bedankt!
en m'n feliiciaties gaan uit naar alle andere winnaars op uitzondering van franky, die verre van de verdiende winnaar is.
Laten we hopen dat de beste tipper van 2014 zal winnen
en m'n feliiciaties gaan uit naar alle andere winnaars op uitzondering van franky, die verre van de verdiende winnaar is.
Laten we hopen dat de beste tipper van 2014 zal winnen
johniee_p:
meteen de zieligste persoon van 2014 tegengekomen...... lukken je bets niet of zo? kijk wat je zelf speelt bij je tips...en dan klagen over iemand
waar de over 7,5 wel een keer lukt? triest hoor
tips van johniee P :
29.12.2013 Tottenham Hotspur - Stoke City over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Chelsea - Liverpool over 7.5 10/10 €52.30
-10.00
29.12.2013 Nottingham Forest - Leeds United over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Barnsley - Derby County over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Watford - Queens Park Rangers over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Blackburn Rovers - Birmingham City over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Charlton Athletic - Sheffield Wednesday over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 AFC Bournemouth - Ipswich Town over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Wigan Athletic - Burnley over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Doncaster Rovers - Millwall over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Blackpool - Brighton & Hove Albion over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Huddersfield Town - Yeovil Town over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Middlesbrough - Reading over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
29.12.2013 Newcastle United - Arsenal over 7.5 10/10 €61.80
-10.00
29.12.2013 Everton - Southampton over 7.5 10/10 €95.05
-10.00
en dan lukt het niet en dan maar janken....TRIEST
johniee_p:
Wat mij betreft schrijft VW een mooie prijsvraag uit van deze 250 euro. Geen prijs gewonnen dit jaar, volgend jaar beter ik hoop vooral dat leden iets aan mijn tips hebben gehad! Ik heb zin in 2014 succes allen
It's not gambling if you always win
chomp:
Dááág (y)
Dááág (y)
Mooi gezegd chomp
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
amsterdam_tiffosi:
blijft het jaarlijkse tipspel zoals het is? met dezelfde formule? of is het enkel per kwartaal?
Ja, die blijft in hele grote lijnen wat het is. Volgens mij, heb de getallen even niet bij de hand, gaat het minimum aantal nog wel iets omhoog maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kom ik later op terug!
Hakuna Matatttta.
briansvo:
Verder top gedaan! (y)
Verder top gedaan! (y)
Dit zou ik ook graag willen zien, ik speel zelf heel veel over 2 en over 2.25, maar die kan ik op deze site nooit kwijt.
Is de uitslag van de tipscompetitie nu eigenlijk definitief? Alle winnaars gefeliciteerd!
Worden er nog bijkomende soorten weddenschappen aangeboden? Ik zou graag kunnen spelen in welke helft er meer doelpunten zullen bijvoorbeeld, zijn hier plannen voor? :)