Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@vw-appy kun je bij mij ook besiktas-sporting CP aanpassen?
0 Vind ik leuk's
chiemstigter:
Besiktas-Sporting CP is 1-1 geworden.
Ik had BTS bij deze wedstrijd, maar deze is fout gerekend.
Kunnen jullie hier naar kijken?

idem
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
chiemstigter:
Besiktas-Sporting CP is 1-1 geworden.
Ik had BTS bij deze wedstrijd, maar deze is fout gerekend.
Kunnen jullie hier naar kijken?

idem

(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
vw-crew:
melvinkef:
Nee, want de cynische ondertoon in je comment zegt genoeg.

Ik snap je niet helemaal. Ik bedoel het juist goed, jammer dat je interpreteert dat ik een 'cynische ondertoon' in bericht mee wil geven. Pertinent niet waar! Ik wil nog steeds (zoals altijd) het aller allerbeste voor de community en doe er alles aan. Daarom vraag ik je ook om goede tips die we mogelijk direct kunnen doorvoeren.
Niet meer en niet minder.

Oke, my bad. De negatieve vibe sloeg duidelijk door.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Oke, my bad. De negatieve vibe sloeg duidelijk door.

Weetje... kan gebeuren! Pas de problemo :) Fijn weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-appy:
tinusz:
Bij mij is er ook iets fout gegaan bij de uitslag.
Tipte Sparta Praag - Apoel Sparta Praag -1 uitslag werd 2-0 maar staat wel als verloren getipt.
Zou iemand dit kunnen verbeteren? :)

Is aangepast (y)

Bedankt, gister stond de tip idd weer in het groen vandaag echter weer in het rood...
Zou je hem nog een keer kunnen aanpassen?
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
De Vincent-affaire heeft natuurlijk nogal wat stof doen opwaaien. Een harde klap, maar die komt deze community ongetwijfeld wel weer te boven! :)

Ook ik wil graag een duit in het zakje doen om het onderlinge vertrouwen te herstellen. Als ik me niet vergis ben ik het afgelopen kwartaal op de 3e plaats geëindigd in de tipcompetitie, maar wil bij deze afzien van een eventuele prijs. Zoals Melvinkef al aangaf is het inderdaad beter als de crew (en mods) niet meespelen om de prijzen. Ik wil overigens wel benadrukken dat ik als eenvoudige mod in tegenstelling tot Vincent geen toegang heb tot de VW-database.

Iedereen veel succes in het laatste kwartaal van 2015 en dat er nog maar vele acties en promoties mogen volgen!

(y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
tinusz:
Bedankt, gister stond de tip idd weer in het groen vandaag echter weer in het rood... Zou je hem nog een keer kunnen aanpassen?

Klopt, we hebben nogmaals alle tips automatisch herkeurd op basis van de laatste data updates in onze database. Helaas lijken er wedstrijden te zijn die niet goed in onze database staan, we gaan deze 'fouten' eerst in kaart brengen om onze data leverancier hierna hier op aan te spreken. Daarna gaan we alle standen weer herberekenen.

@jeroenunibet81: Mooi gebaar! Fijn weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
tinusz:
Bedankt, gister stond de tip idd weer in het groen vandaag echter weer in het rood... Zou je hem nog een keer kunnen aanpassen?

Klopt, we hebben nogmaals alle tips automatisch herkeurd op basis van de laatste data updates in onze database. Helaas lijken er wedstrijden te zijn die niet goed in onze database staan, we gaan deze 'fouten' eerst in kaart brengen om onze data leverancier hierna hier op aan te spreken. Daarna gaan we alle standen weer herberekenen.

Mijn tip van besiktas bts is ook weer rood nu
0 Vind ik leuk's
chiemstigter:
vw-crew:
tinusz:

Mijn tip van besiktas bts is ook weer rood nu

Aangepast (y) (y)
0 Vind ik leuk's
NBA en voetbal

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.