Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brentinho:
Denise, nadat deze tip werd rechtgezet worden mijn statistieken niet meer berekend voor de maand oktober, als ook mijn allround ROI.

We zijn momenteel nogmaals al onze data aan het inladen omdat we vorige week nog onregelmatigheden tegenkwamen. We verwachten dat dit morgen is afgerond, daarna zullen we alle klassementen (maandelijks, kwartaal, subcompetities en overall statistieken) updaten. Als dit is afgerond zullen we dat in dit topic bekend maken. Tot die tijd... nog heel even geduld.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

We zijn momenteel nogmaals al onze data aan het inladen omdat we vorige week nog onregelmatigheden tegenkwamen. We verwachten dat dit morgen is afgerond, daarna zullen we alle klassementen (maandelijks, kwartaal, subcompetities en overall statistieken) updaten. Als dit is afgerond zullen we dat in dit topic bekend maken. Tot die tijd... nog heel even geduld.

Thx voor de update! (y)
0 Vind ik leuk's
Wat is er met "Mats" gebeurd in de stand van het 3de kwartaal?
Is de stand nu definitief?

0 Vind ik leuk's
https://www.voetbalkrant.com/clubbruggecostablanca_eu Supportersclub Club Brugge - Costa Blanca
kan toch niet kloppen? bassie staat op 2de plek met 150 euro (eindstand 3de kwartaal) maar heeft slechts 47 tips geplaatst en geen 150 zoals vereist...
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Nee, de standen zijn nog niet definitief. We zijn bezig met updaten :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

Jammer :p
0 Vind ik leuk's
vw-crew:

wanneer zijn de standings dan definitief?
Ik dacht dat ik zeker in de top2 moet staan met mijn ROI
0 Vind ik leuk's
konijn:
vw-crew:

wanneer zijn de standings dan definitief?
Ik dacht dat ik zeker in de top2 moet staan met mijn ROI

Volgende week worden alle standen definitief gemaakt. Zodra dat gebeurd is maken we er een melding van :) (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wel zielig hoor, VW-crew. Ik geef mijn mening, meer niet. Vervolgens ga je en ban je sneaky voor een week. Met de reden :

Reden was leeg. Haha dikke machtsmisbruik. Maarja, dat krijg je als je op een site zit waar je omhoog geprezen wordt, overigens door leden die jij niet eens echt kent. Sluit mijn account maar. Hoeft van mij niet meer, zit hier tips uit te delen, vervolgens ga je voor niks bannen. Later
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.