Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien is het al eens eerder gesuggereerd,maar komen er nog meer bookmakers beschikbaar waaruit je kan kiezen in de tipscompetitie? Of moeten jullie daar overeenkomsten mee afsluiten met de bookmakers zelf want dan wordt het misschien wat lastiger. Ik speel namelijk zelf veel op marathonbet en die hebben regelmatig hogere odds dan andere bookmakers. Voor Pinnacle geldt hetzelfde. Als jullie het wel lukt om deze bookmakers toe te voegen weet ik zeker dat Profit en Yield nog meer stijgen over het algemeen wat de kwaliteit van de tipscompetitie bevordert.
0 Vind ik leuk's
bassiee:
Misschien is het al eens eerder gesuggereerd,maar komen er nog meer bookmakers beschikbaar waaruit je kan kiezen in de tipscompetitie? Of moeten jullie daar overeenkomsten mee afsluiten met de bookmakers zelf want dan wordt het misschien wat lastiger. Ik speel namelijk zelf veel op marathonbet en die hebben regelmatig hogere odds dan andere bookmakers. Voor Pinnacle geldt hetzelfde. Als jullie het wel lukt om deze bookmakers toe te voegen weet ik zeker dat Profit en Yield nog meer stijgen over het algemeen wat de kwaliteit van de tipscompetitie bevordert.

We willen voornamelijk bookmakers aanbieden die ook daadwerkelijk voor Belgische en Nederlandse klanten beschikbaar zijn. Mochten er bookmakers in een van deze twee landen bijkomen dan overwegen we dat 100%. Marathonbet gaan we bekijken, accepteren ze Nederlanders en/of Belgische klanten?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je marathonbet niet gebruikt vanwege de hoge odds; en ik heb nooit problemen met ze gehad als NL-er
0 Vind ik leuk's
Wat was ook alweer de minimumnotering voor geldige tips bij de subcompetities?
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je marathonbet niet gebruikt vanwege de hoge odds; en ik heb nooit problemen met ze gehad als NL-er
Marathonbet heeft inderdaad vaak mooie odds, het nadeel is alleen dat ze je vrij snel inzetlimieten opleggen als je winstgevend speelt. Ik kan op Marathonbet nog maar €1 per bet spelen >_<
0 Vind ik leuk's
Mijn tip van 04/10/2015 nl. Udinese-Genoa wordt niet verwerkt. (5/10) Kan hier naar eens naar gekeken worden aub?
Ik had nl. Udinese AH-0.25, dus mijn weddenschap is voor de helf verloren.
0 Vind ik leuk's
brentinho:
Mijn tip van 04/10/2015 nl. Udinese-Genoa wordt niet verwerkt. (5/10) Kan hier naar eens naar gekeken worden aub?

(y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
brentinho:

(y)

Thx voor de snelle afhandeling!
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
bassiee:

We willen voornamelijk bookmakers aanbieden die ook daadwerkelijk voor Belgische en Nederlandse klanten beschikbaar zijn. Mochten er bookmakers in een van deze twee landen bijkomen dan overwegen we dat 100%. Marathonbet gaan we bekijken, accepteren ze Nederlanders en/of Belgische klanten?

Ja Nederlanders accepteren ze. Belgen weet ik niet
0 Vind ik leuk's
denise92:
brentinho:

(y)

Denise, nadat deze tip werd rechtgezet worden mijn statistieken niet meer berekend voor de maand oktober, als ook mijn allround ROI.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.