Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
melvinkef:
Ik heb een jaar of drie geleden al geopperd om VW crew/mods uit te sluiten van enige deelname om prijzen. Vooral om dit te voorkomen.

Hadden we toen maar goed naar je geluisterd... heb je nog meer goede ideeën die we direct moeten doorvoeren?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
melvinkef:
Ik heb een jaar of drie geleden al geopperd om VW crew/mods uit te sluiten van enige deelname om prijzen. Vooral om dit te voorkomen.

Hadden we toen maar goed naar je geluisterd... heb je nog meer goede ideeën die we direct moeten doorvoeren?

Nee, want de cynische ondertoon in je comment zegt genoeg.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
lieven:
Bij het even nakijken van de mensen bovenaan het kwartaal- en jaarklassement 2015 is mij opgevallen dat er waarschijnlijk een schoonheidsfoutje is geslopen in het uitrekenen van de ROI van vincent129!
Als je voor het kwartaal 8060 hebt ingezet en er werd 8867.89 uitbetaald, dan is de ROI geen 114%, maar 110% en als je voor jaar 2015 reeds 16053 hebt ingezet en er werd 17496.15 uitbetaald, dan kan de ROI geen 112.6% zijn, maar moet dit volgens mij toch nog altijd maar 108.99% zijn.
Gelieve dit even na te kijken.
Mvg

Knap opgemerkt, Lieven (y)

En goed gehandeld van de vw-crew. Maar ik ben het wel eens met Melvin, moet ik zeggen. Dit had kunnen vermeden worden door crewleden/leden die aan de interne gegevens kunnen, uit te sluiten voor de prijzen. Bij wedstrijden e.d. van bookmakers zie je meestal ook in de voorwaarden staan dat eigen personeelsleden niet mogen deelnemen aan de acties. Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Maar ook al doe ik niet (meer) mee met het klassement, toch ben ik blij dat er is voorkomen dat een valsspeler er met een grote prijs vandoor gaat.
0 Vind ik leuk's
Erg jammer dat dit is gebeurd, maar er is correct gehandeld om dit lid permanent uit te sluiten. Tegenwoordig kan je precies niemand meer vertrouwen.
0 Vind ik leuk's
Besiktas-Sporting CP is 1-1 geworden.
Ik had BTS bij deze wedstrijd, maar deze is fout gerekend.
Kunnen jullie hier naar kijken?
0 Vind ik leuk's
Waarom staat de qoute van Valencienes zo enorm hoog?
0 Vind ik leuk's
Bij mij is er ook iets fout gegaan bij de uitslag.
Tipte Sparta Praag - Apoel Sparta Praag -1 uitslag werd 2-0 maar staat wel als verloren getipt.
Zou iemand dit kunnen verbeteren? :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
melvinkef:
Nee, want de cynische ondertoon in je comment zegt genoeg.

Ik snap je niet helemaal. Ik bedoel het juist goed, jammer dat je interpreteert dat ik een 'cynische ondertoon' in bericht mee wil geven. Pertinent niet waar! Ik wil nog steeds (zoals altijd) het aller allerbeste voor de community en doe er alles aan. Daarom vraag ik je ook om goede tips die we mogelijk direct kunnen doorvoeren.

Niet meer en niet minder.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
tinusz:
Bij mij is er ook iets fout gegaan bij de uitslag.
Tipte Sparta Praag - Apoel Sparta Praag -1 uitslag werd 2-0 maar staat wel als verloren getipt.
Zou iemand dit kunnen verbeteren? :)

Is aangepast (y)
0 Vind ik leuk's
NBA en voetbal
Misschien is het al eens eerder gesuggereerd, maar komen er nog meer bookmakers beschikbaar waaruit je kan kiezen in de tipscompetitie? Of moeten jullie daar overeenkomsten mee afsluiten met de bookmakers zelf want dan wordt het misschien wat lastiger. Ik speel namelijk zelf veel op marathonbet en die hebben regelmatig hogere odds dan andere bookmakers. Voor Pinnacle geldt hetzelfde. Als jullie het wel lukt om deze bookmakers toe te voegen weet ik zeker dat Profit en Yield nog meer stijgen over het algemeen wat de kwaliteit van de tipscompetitie bevordert.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.