Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lieven:
Bij het even nakijken van de mensen bovenaan het kwartaal- en jaarklassement 2015 is mij opgevallen dat er waarschijnlijk een schoonheidsfoutje is geslopen in het uitrekenen van de ROI van vincent129!
Als je voor het kwartaal 8060 hebt ingezet en er werd 8867.89 uitbetaald, dan is de ROI geen 114%, maar 110% en als je voor jaar 2015 reeds 16053 hebt ingezet en er werd 17496.15 uitbetaald, dan kan de ROI geen 112.6% zijn, maar moet dit volgens mij toch nog altijd maar 108.99% zijn.
Gelieve dit even na te kijken.
Mvg

(y) gaan we even controleren en nalopen!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Update: We zijn alle tips van 2015 momenteel aan het nalopen. We kunnen in ieder geval zien dat er her en der fouten in het systeem zijn geslopen doordat de aangeleverde data niet up-to-date was. Morgen - als de processen afgerond zijn - kunnen we hopelijk meer duidelijkheid geven (y)

0 Vind ik leuk's
Beste Leden,

Laat me ten eerste zeggen dat ik trots ben op het feit dat jullie als leden zo oplettend zijn waar het gaat om controle op integriteit en fraude rondom de spellen en prijsvragen op VW. Het zal voor niemand een grote verrassing zijn dat er in het leven altijd mensen zijn die moeite hebben om op een eerlijke manier aan spelletjes deel te nemen, zowel online als offline. Iedereen wil winnen en als er geldprijzen of aanzien op het spel staan, dan wordt die drang vaak alleen nog maar groter. Dat weten we en daar proberen we altijd zo goed mogelijk op te anticiperen. Niet altijd met succes.

Het is soms bijna bewonderenswaardig hoe doordacht valsspelers kunnen zijn. Na iedere update weten enkelen het toch weer te presteren om op uiterst creatieve wijze door de mazen van de wet te glippen. Dat maakt ons werk enerzijds ook zo uitdagend en enerverend, al zouden we ons liever volop richten op het nieuwe systeem voor VW waar we al maanden hard aan werken. Enfin, zoals bij iedere vorm van beveiliging is het systeem zo sterk als de zwakste schakel.

Dit keer kwam deze uit een erg onverwachte hoek, dankzij een zeer oplettende community..

Zo zijn wij getipt dat een van onze eigen crewleden bovenaan in de tipcompetitie stond, hetzij op een onterechte manier. Crewleden vertrouwen we natuurlijk graag door dik en dun maar na enig onderzoek in onze data bleek helaas dat ons Crewlid Vincent129 moedwillig zijn eigen tip statistieken heeft bewerkt om daarmee hogerop te komen. Je verzint het niet. Crewleden hebben toegang tot het beheersysteem en daar zat in dit geval meteen onze zwakste schakel.

Het betreurt ons dan ook te moeten zeggen dat we Vincent129 zojuist na een jarenlange samenwerking uit ons team hebben moeten plaatsen. Dat houd in dat zijn account is gesloten, toegang tot beheer is ontzegd en aanvullend hebben we onderling maatregelen getroffen. Gelukkig heeft ieder nadeel z’n voordeel, in dit geval voor jullie als community. Doordat Vincent29 uit de ranglijsten is gehaald, maken de eerlijke spelers weer meer kans op die hoofdprijs van €1250 in de tipcompetitie! Daarnaast bleek er bij nader onderzoek in het verleden ook tweemaal gefraudeerd te zijn met het VW10 spel, waardoor met terugwerkende kracht andere leden in de prijzen zijn gevallen!

Extra winnaars met terugwerkende kracht
Vanuit een eerdere VW10 ronde valt er daarmee 166,67 te verdelen aan nieuwe winnaars, wat neerkomt op: € 33,33 per persoon, te heten:

M3RC3D3S (€ 33,33)
johninho123 (€ 33,33)
Jrooney (€ 33,33)
gydo86 (€ 33,33)
Stephan1803 (€ 33,33)

In de andere ronde is nog eens €25 te vergeven aan een prijswinnaar van maart die de prijs eerder met Vincent129 heeft moeten delen, te heten:

Robs234 (€25)

Wij zorgen dat jullie je prijs alsnog ontvangen en feliciteren deze leden.

Wat verandert er?
Voor jou in principe niets. Alle data is door onze service provider opnieuw gepusht naar onze server (vanaf 1 januari 2015 tot nu) Tevens worden alle tips van leden opnieuw berekend, evenals alle competities én subcompetities. Zo kunnen we met een schone lei verder. Mocht je nog dingen tegenkomen die niet kloppen, schroom niet en trek aan de bel!

Deelname Crewleden uitgesloten
De prijzen zijn voor onze leden bedoeld, altijd. Er is dan ook per direct besloten dat vaste VW crewleden vanaf heden niet langer kans kunnen maken op welke prijsvraag of competitie dan ook op VW. De prijzen zijn bedoeld voor onze leden, met name de toppers die op eerlijke wijze hun voetbalkennis om weten te zetten in respectabele voorspellingen waar we allemaal de vruchten van plukken. Met trots kunnen we stellen dat er nogal wat wedexperts rondlopen in de digitale wandelgangen van VW!

Borst vooruit, goede moed!
We betreuren dat we afscheid hebben moeten nemen van een crew-lid die jaren heeft meegelopen en hopen van harte dat jullie onze integriteit niet in twijfel trekken. Verder wil ik meedelen dat onze eigen Denise gelukkig zo betrouwbaar is als een Labrador en hard mee heeft geholpen om een voorheen gewaardeerd collega te onderwerpen aan diepgaand onderzoek naar fraude. Niet zonder resultaat dus, dank daarvoor Denise!

We blijven hard werken aan wat alleen nog maar een mooiere community zal worden dan dat het al was en wensen iedereen nu nog meer plezier en succes op de website en de verschillende competities.

Een duim en groet op deze ietwat zwarte bladzijde in het grote VW-boek, wij gaan met frisse moed verder met al die mooie dingen die we nog voor jullie in petto hebben!

Cap (en de rest van de Crew)

0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Had ik nooit verwacht zoals je zelf zegt capitano dat Vincent dit zou doen.
Top aan de leden die dit hebben gezien !
En top aan het team voor de maatregelen en nieuwe wetten ! (y)
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Ik sta inmiddels op 150 tips (hoera!), maar kan mezelf nog niet terugvinden in het kwartaalklassement. Misschien komt dat omdat ik pas in augustus de draad weer heb opgepakt en in juli dus niets heb getipt? Of duurt het simpelweg eventjes voordat de ranglijsten zijn geüpdate? Konijn krijg ik niet meer te pakken, maar wellicht zit er toch nog een top 3-klassering in het verschiet. :)

Over valsspelen gesproken: misschien ben ik zelf ook wel niet helemaal fris. Ik speel namelijk per duel vaak zowel de 1X2, de -1 EH als de HT/FT. Dan sluit je per wedstrijd dus direct 3 weddenschappen af en heb je dus maar 50 wedstrijden nodig om in aanmerking te komen voor het kwartaalklassement.

PS: Wel jammer dat de Colombiaanse competitie geen subcategorie is! :p

Waarom moet Vincent dit bekopen met een permanente ban en Jeroen niet? Vriendjespolitiek?
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
jeroenunibet81:
Ik sta inmiddels op 150 tips (hoera!), maar kan mezelf nog niet terugvinden in het kwartaalklassement. Misschien komt dat omdat ik pas in augustus de draad weer heb opgepakt en in juli dus niets heb getipt? Of duurt het simpelweg eventjes voordat de ranglijsten zijn geüpdate? Konijn krijg ik niet meer te pakken, maar wellicht zit er toch nog een top 3-klassering in het verschiet. :)

Over valsspelen gesproken: misschien ben ik zelf ook wel niet helemaal fris. Ik speel namelijk per duel vaak zowel de 1X2, de -1 EH als de HT/FT. Dan sluit je per wedstrijd dus direct 3 weddenschappen af en heb je dus maar 50 wedstrijden nodig om in aanmerking te komen voor het kwartaalklassement.

PS: Wel jammer dat de Colombiaanse competitie geen subcategorie is! :p

Waarom moet Vincent dit bekopen met een permanente ban en Jeroen niet? Vriendjespolitiek?

Jeroen houdt zich keurig aan de regels. Het gaat om het aantal weddenschappen, niet het aantal wedstrijden, zoals ik ook al in een eerdere reactie heb duidelijk proberen te maken.
0 Vind ik leuk's
Bijzondere gebeurtenis, dit kan gewoon niet, dus goed gehandeld (y)
0 Vind ik leuk's
Diep triest dat dit moet gebeuren...
Hopelijk nu met een frisse wind er weer tegenaan! :d (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Vergeven en vergeten. Op naar de bets!
0 Vind ik leuk's
Ik heb een jaar of drie geleden al geopperd om VW crew/mods uit te sluiten van enige deelname om prijzen. Vooral om dit te voorkomen.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.