Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
santi21:
Goedenavond,
MOntenegro - Liechtenstein is verkeerd verwerkt, is 2-0 geworden. -1,5 en AH -2 is allebei als fout gerekend bij mij. Zouden jullie dit willen ontkennen?
Gr Santi
Goedenavond,
MOntenegro - Liechtenstein is verkeerd verwerkt, is 2-0 geworden. -1,5 en AH -2 is allebei als fout gerekend bij mij. Zouden jullie dit willen ontkennen?
Gr Santi
(y)
Dance like you never danced before.
Hallo,
Mijn tip op de wedstrijd UNION DE MAR DEL PLATA - LOS ANDES werd verkeerd verwerkt.
De einduitslag was 1-1 en dus moet EVEN correct zijn.
groetjes
Mijn tip op de wedstrijd UNION DE MAR DEL PLATA - LOS ANDES werd verkeerd verwerkt.
groetjes
frankydk:
Hallo,
groetjes
Hallo,
groetjes
(y)
Hoi Denise,
Mijn tip Deportivo Pasto -1 Europese handicap is fout gerekend. Los Volcanicos hebben dit weekeinde echter wel degelijk met 3-1 gewonnen van Santa Fe. Zie: http://int.soccerway.com/matches/2015/09/20/colombia/primera-a/deportivo-pasto/independiente-santa-fe/2041333/?ICID=PL_MS_05
Kun je daar even naar kijken?
Gracias! :)
Mijn tip Deportivo Pasto -1 Europese handicap is fout gerekend. Los Volcanicos hebben dit weekeinde echter wel degelijk met 3-1 gewonnen van Santa Fe. Zie: http://int.soccerway.com/matches/2015/09/20/colombia/primera-a/deportivo-pasto/independiente-santa-fe/2041333/?ICID=PL_MS_05
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Hoi Denise,
Hoi Denise,
(y) De nada!
Zou het mogelijk zijn de tussenstand voor de tip competitie van 2015 zichtbaar te maken aub.
Als je er nu op klikt krijg je immers niets te zien.
groetjes
Als je er nu op klikt krijg je immers niets te zien.
groetjes
Misschien kan er ook een een tussenstand/subcompetitie worden opgemaakt van volgende competitie's:
- Internationaal (zowel interlans, europa league en Champions League)
- Frankrijk (Alle Franse wedstrijden, Ligue1/2 - Coupe Ligue - Franse beker etc)
- Zuid-Amerika (Wedstrijden uit Mexico, Colombia, Brazilië, Argentinië, Ecuador, ... Zelf miss de MLS?)
- Internationaal (zowel interlans, europa league en Champions League)
- Frankrijk (Alle Franse wedstrijden, Ligue1/2 - Coupe Ligue - Franse beker etc)
- Zuid-Amerika (Wedstrijden uit Mexico, Colombia, Brazilië, Argentinië, Ecuador, ... Zelf miss de MLS?)
brentinho:
Misschien kan er ook een een tussenstand/subcompetitie worden opgemaakt van volgende competitie's:
- Internationaal (zowel interlans, Europa League en Champions League)
- Internationaal (zowel interlans, Europa League en Champions League)
Leuk voor in de toekomst (y) Via je profiel kun je wel je eigen stats zien per land.
VW mijn ROI in kwartaal 3 na 152 tips is 135% en niet 118% kan je dat even nakijken.
groetjes.
groetjes.
mats:
VW mijn ROI in kwartaal 3 na 152 tips is 135% en niet 118% kan je dat even nakijken.
groetjes.
groetjes.
Was mijn 2 winnende bets van woensdag vergeten kom dan uit op 139%.