Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92:
lohocla:
nu we toch bezig zijn met verbeteren ;o) ...

Marocco - Libya ... is gequoteerd door de site als VERPLAATST of NIET gespeeld en dus als VOID gerekend... wedstrijd werd wel gespeeld op voorziene uur en gewonnen door Marocco met 3-0 .. dus marocco win was ook hier een juiste bet ... ik hoor het wel nog
lohocla:
Hey, de wedstrijd gisteren tussen Canada W -Zwitserland W (https://www.voetbalwedden.net/tips/canada-switzerland-384817/)

is bij mij fout gezet .... ik had Canada win... eindstand 1-0 maar bet is als fout gerekend...

mss hier eens naar kijken, heb nog eens gezocht of er toevallig geen mannelijke variant van de wedstrijd plaats gevonden heeft maar dit was niet het geval.
ik hoor het wel ;o)

Beide zijn aangepast. Dank voor het melden.

Hey ik wil niet vervelend doen ;o) maar Marokko wedstrijd staat nog steeds als VOID hier op de site. canada is (y)
0 Vind ik leuk's
Hey, Denise had na mijn vorige post marocco-libya aangepast zodat de winnaar van de weddenschap toch op mijn scherm kwam ...

maar als ik vandaag terug kijk, dan staat de wedstrijd terug als void op mijn scherm, gekke wedstrijd lijkt me ?
0 Vind ik leuk's
lohocla:
Hey, Denise had na mijn vorige post marocco-libya aangepast zodat de winnaar van de weddenschap toch op mijn scherm kwam ...

maar als ik vandaag terug kijk, dan staat de wedstrijd terug als void op mijn scherm, gekke wedstrijd lijkt me ?

Excuses voor de late reply - deze was me even ontschoten. Ik heb 'm nogmaals aangepast.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
@Denise92 enig idee wanneer de prijzen uitgedeeld worden van de tipcompetitie kwartaal 2 ??
0 Vind ik leuk's
spartacus:
@Denise92 enig idee wanneer de prijzen uitgedeeld worden van de tipcompetitie kwartaal 2 ??

Deze week is 't streven (Y). Vincent129 gaat hierover en komt deze week nog even met een update.

0 Vind ik leuk's
denise92:
spartacus:

Deze week is 't streven (Y). Vincent129 gaat hierover en komt deze week nog even met een update.

heb woensdag bericht gekregen van Mats dat geld zou gestort zijn op de account , maar zijn nu 2 dagen verder en hier ( bij Betfirst ) is nog geen extra storting bijgekomen van de tipcompetitie ( voor mij is het de 2é kwartaal competitie België )
0 Vind ik leuk's
spartacus:
denise92:
spartacus:

heb woensdag bericht gekregen van Mats dat geld zou gestort zijn op de account , maar zijn nu 2 dagen verder en hier ( bij Betfirst ) is nog geen extra storting bijgekomen van de tipcompetitie ( voor mij is het de 2é kwartaal competitie België )

Ik zal 't volgende week even navragen.
0 Vind ik leuk's
Subcom Ned 2e kwartaal plek 1, Bethjen €25
Subcom Ned 2e kwartaal plek 2, Just4fun €15
Subcom Ned 2e kwartaal plek 3, Mats €10

Subcom Bel 2e kwartaal plek 1, Bethjen €25
Subcom Bel 2e kwartaal plek 2, Spartacus €15
Subcom Bel 2e kwartaal plek 3, Was er niet, niemand met positief roi

Subcom Dui 2e kwartaal plek 1, Mats €25
Subcom Dui 2e kwartaal plek 2, Bethjen €15
Subcom Dui 2e kwartaal plek 3, Robbinho7 €10

Subcom Eng 2e kwartaal plek 1, Behtjen €25
Subcom Eng 2e kwartaal plek 2, Mats €15
Subcom Eng 2e kwartaal plek 3, Denise92 €10

Subcom Spa 2e kwartaal plek 1, Denise92 €25
Subcom Spa 2e kwartaal plek 2, Mats €15
Subcom Spa 2e kwartaal plek 3, Bethjen €10

Subcom Ita 2e kwartaal plek 1, Mats €25
Subcom Ita 2e kwartaal plek 2, Bethjen €15
Subcom Ita 2e kwartaal plek 3, Powerofkumar €10

Totaalcom 2e kwartaal plek 1, Janvoetbal €250
Totaalcom 2e kwartaal plek 2, Evissa €150
Totaalcom 2e kwartaal plek 3, Frankdyk €100
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Komt er op korte termijn een mogelijkheid om ook combi's te plaatsen? :)

Bvd!
0 Vind ik leuk's
Ik was 3e bij 2e kwartaal Belgie. Ik begrijp niet, waarom ik bij Vincent129 als onbekend genoteerd sta.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.