Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanx allen voor het melden! We hebben zojuist alle tips vanaf 1 april 2015 opnieuw laten verwerken en als het goed is staat alles nu weer juist.

Kan iemand dit bevestigen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij staat er jammer genoeg nog steeds een fout verwerkte tip. Op 23/05 eindigde de wedstrijd tussen Puskas Academy en Ujpest niet op 4-4, maar won Ujpest met 4-5.
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
vw-crew:
Thanx allen voor het melden! We hebben zojuist alle tips vanaf 1 april 2015 opnieuw laten verwerken en als het goed is staat alles nu weer juist.

Kan iemand dit bevestigen?

we zijn ondertussen reeds de 2 maanden ( april en mei ) van het 2e kwartaal 2015 voorbij , maar nog steeds staan bij kwartaal tipcompetitie per land de winnaars en resultaten van het eerste kwartaal 2015 , wanneer komt een update van kwartaal 2 ?
thanks
0 Vind ik leuk's
123wags:
Bij mij staat er jammer genoeg nog steeds een fout verwerkte tip. Op 23/05 eindigde de wedstrijd tussen Puskas Academy en Ujpest niet op 4-4, maar won Ujpest met 4-5.

is aangepast
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
spartacus:
we zijn ondertussen reeds de 2 maanden ( april en mei ) van het 2e kwartaal 2015 voorbij , maar nog steeds staan bij kwartaal tipcompetitie per land de winnaars en resultaten van het eerste kwartaal 2015 , wanneer komt een update van kwartaal 2 ?
thanks

Done!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
spartacus:
thanks

Done!

thanks (y)
0 Vind ik leuk's
Hey, de wedstrijd gisteren tussen Canada W -Zwitserland W (https://www.voetbalwedden.net/tips/canada-switzerland-384817/)

is bij mij fout gezet .... ik had Canada win... eindstand 1-0 maar bet is als fout gerekend...

mss hier eens naar kijken, heb nog eens gezocht of er toevallig geen mannelijke variant van de wedstrijd plaats gevonden heeft maar dit was niet het geval.
ik hoor het wel ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
Hey, de wedstrijd gisteren tussen Canada W -Zwitserland W (https://www.voetbalwedden.net/tips/canada-switzerland-384817/)

is bij mij fout gezet .... ik had Canada win... eindstand 1-0 maar bet is als fout gerekend...

mss hier eens naar kijken, heb nog eens gezocht of er toevallig geen mannelijke variant van de wedstrijd plaats gevonden heeft maar dit was niet het geval.
ik hoor het wel ;o)

Bij mij hetzelfde. Had ook canada als winnaar maar is fout gerekend.
0 Vind ik leuk's
nu we toch bezig zijn met verbeteren ;o) ...

Marocco - Libya ... is gequoteerd door de site als VERPLAATST of NIET gespeeld en dus als VOID gerekend... wedstrijd werd wel gespeeld op voorziene uur en gewonnen door Marocco met 3-0 .. dus marocco win was ook hier een juiste bet ... ik hoor het wel nog
0 Vind ik leuk's
lohocla:
nu we toch bezig zijn met verbeteren ;o) ...

Marocco - Libya ... is gequoteerd door de site als VERPLAATST of NIET gespeeld en dus als VOID gerekend... wedstrijd werd wel gespeeld op voorziene uur en gewonnen door Marocco met 3-0 .. dus marocco win was ook hier een juiste bet ... ik hoor het wel nog
lohocla:

ik hoor het wel ;o)

Beide zijn aangepast. Dank voor het melden.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.