Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
cantie:
is het mogelijk om de kwartaal standen per land ook eens te updaten? Als ik wil sorteren per land krijg ik steeds de resultaten van 2014

Gaan we morgen even naar kijken. Komt goed :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
laatjelekkergaan:
Er zijn hier een aantal mensen die blind tips met mij meespelen in de tips competitie. In principe heb ik er niks op tegen dat iemand gebruik maakt van mijn interwetten value tips maar is de bedoeling van de tips competitie nou juist niet dat je zelf je eigen tips plaatst? Anders is het toch ook geen competitie meer? Het ziet er naar uit dat er een aantal mensen begonnen zijn met 10/10 picks en die juist hebben en die gaan vervolgens al mijn tips meespelen op 1/10 zodat ze na 150 tips op een mooi ROI staan. Ik begrijp dat de staff hier eigenlijk niet zo heel veel aan kan doen maar ik vind het wel een hele kromme gang van zaken. Zou ik hier wat feedback op kunnen krijgen van een mod of stafflid?

Valuetips? jij hebt zelf 1 lucky shot gehad en speelt nu ook alles 1/10.
Verder ben je een kloon van Evissa. Kan ik hier wat feedback op krijgen van een mod of stafflid?
laatjelekkergaan = evissa
0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!
vw-crew:
laatjelekkergaan:
Er zijn hier een aantal mensen die blind tips met mij meespelen in de tips competitie. In principe heb ik er niks op tegen dat iemand gebruik maakt van mijn interwetten value tips maar is de bedoeling van de tips competitie nou juist niet dat je zelf je eigen tips plaatst? Anders is het toch ook geen competitie meer? Het ziet er naar uit dat er een aantal mensen begonnen zijn met 10/10 picks en die juist hebben en die gaan vervolgens al mijn tips meespelen op 1/10 zodat ze na 150 tips op een mooi ROI staan. Ik begrijp dat de staff hier eigenlijk niet zo heel veel aan kan doen maar ik vind het wel een hele kromme gang van zaken. Zou ik hier wat feedback op kunnen krijgen van een mod of stafflid?

Je kan je tips 'verbergen' door ze via de 'tip plaatsen' button bovenaan de website te plaatsen. In dat geval zal de inzet van je tip verborgen blijven tot het wedstrijdresultaat bekend is....

Maar als ik het goed begrijp wordt dan alleen de stake verborgen gehouden? De tip zelf niet toch? Dat maakt immers voor hun toch niets uit want ze doen alles op 1 unit.. misschien is het een idee om de 5 tips per maand die je privé wilt spelen te verhogen? Mensen die graag willen dat hun tips niet 'misbruikt' worden kunnen daar dan gebruik van maken. En voor wie het niet interesseert zijn ze gewoon openbaar. Ik vind het in ieder geval erg vervelend op deze manier.

michaeldb:
laatjelekkergaan:

Valuetips? jij hebt zelf 1 lucky shot gehad en speelt nu ook alles 1/10.
Verder ben je een kloon van Evissa. Kan ik hier wat feedback op krijgen van een mod of stafflid?
laatjelekkergaan = evissa

Weet niet waar je deze onzin vandaan tovert? Ten eerste heb ik geen lucky shot gehad, ik heb een aantal tips op 10/10 gespeeld omdat daar gigantische value op zat. Is dat een lucky shot? Zelfs gister heb ik nog iets op 10/10 gespeeld. Ten tweede, Evissa? Goede tipper in de competitie maar hier heb ik verder niets mee te maken. Speelt soms dezelfde tips als ik omdat daar value op zit. Meer niet. Beter ga je zelf naar value zoeken ipv mensen die dat wel doen met elkaar te vergelijken.
0 Vind ik leuk's
#JeSuisEvissa
#FreeEvissa

Bon Sjans
0 Vind ik leuk's
Wel veel kennis voor iemand die net lid is...
0 Vind ik leuk's
Hahahaha gaan we weer
0 Vind ik leuk's
Dat woordje onzin kan je maar 2 keer terug op dit platform. Ik ga graag even terug in de tijd :

evissa:
Wat is dit voor onzin.. Ik heb gewoon 1 account op deze site.. Dat anderen deze tips overnemen is toch geen probleem?

Bericht uit dit topic :
https://www.voetbalwedden.net/topic/tipscompetities-2014-vernieuwingen-vragen-en-informatie-2484/

En nu komt de tweelingbroer van evissa ook af met het woordje onzin :-)

Dat Evissa het niet zo nauw neemt met spelregels heb ik in de chat ook al vaak mogen ondervinden. laatjelekkergaan is gewoon een slechte kloon van evissa. ik vind het jammer dat zulke cheaters steeds meer mogelijkheden krijgen hier op VW.

Verder is het mij ook opgevallen dat beide accounts bijzonder vaak actief zijn, de hele dag door. Maar Nooit op hetzelfde tijdstip.

Ik hoop dat de heren van de crew eens een degelijk onderzoek voeren, het is helemaal duidelijk dat de accounts van laatjelekkergaan en evissa beheert wordt door 1 en dezelfde persoon.

0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!
wouterfcu:

Natuurlijk is dit niet realistisch.

Ik hoop dat de crew alles op een grondige manier onderzoek en vooral alle tijdstippen van beide heren vergelijken. Beide accounts worden misbruikt door Evissa. Dit kan je eenvoudig nagaan door alle activiteiten en tijdstippen van beide accounts te vergelijken.

Dit geeft voor de eerlijke leden waaronder ik een enorm wrang gevoel.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!
michaeldb:
wouterfcu:

Natuurlijk is dit niet realistisch.

Ik hoop dat de crew alles op een grondige manier onderzoek en vooral alle tijdstippen van beide heren vergelijken. Beide accounts worden misbruikt door Evissa. Dit kan je eenvoudig nagaan door alle activiteiten en tijdstippen van beide accounts te vergelijken.

Dit geeft voor de eerlijke leden waaronder ik een enorm wrang gevoel.

Lachwekkend mannetje ben jij
0 Vind ik leuk's
ik vind het zeer wansmakelijk dat bepaalde mensen er keer op keer in slagen om boel te misleiden. overal zitten zulke idioten die er alles voor over om mensen te manipuleren.

graag een 0-tolerantie tegenover valsspelers
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.