Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe kunnen jullie hen nou beschuldigen? Ze kiezen gewoon allebei de goeie weddenschappen. Hopelijk kan voetbalwedden bewijzen dat het 1 of 2 mensen zijn, maar ga niet iemand beschuldigen zonder bewijs. Geef ze gewoon de voordeel van de twijfel. (y)
0 Vind ik leuk's
het is mij ook opgevallen dat er zeer veel gelijkenissen zijn tussen evissa en laatjegaan.
dit kan geen toevel meer zijn.
hoe ze praten, hun (marginale) karakter, hun dagelijkse activiteiten, tips zijn hetzelfde.
kan de staff met een gepast antwoord komen? Dit jaagt eerlijk mensen weg van hier. Ik denk niet dat Netbet hier gelukkig mee gaat zijn.
0 Vind ik leuk's
het is mij ook opgevallen dat er zeer veel gelijkenissen zijn tussen michaeldb, kooeen en tzuiden.
dit kan geen toevel meer zijn.
hoe ze praten, hun (marginale) karakter, hun dagelijkse activiteiten, tips zijn hetzelfde.
kan de staff met een gepast antwoord komen? Dit jaagt eerlijk mensen weg van hier. Ik denk niet dat netbet hier gelukkig mee gaat zijn.
0 Vind ik leuk's
Ja hallo zijn we vergeten dat die gast vw-crew (een mod neem ik aan?) hier ook had gepost dat hij 2 of 3 accounts had om de tipcompetitie te kunnen bedriegen? Moeten we niet ineens allemaal verontwaardigd doen wanneer de normale leden ook dit soort praktijken gaan bezigen. BTW, wanneer er droefies zijn die schelden en doen in de chat worden zij geband, maar zijn binnen de minuut weer terug omdat ze 9 a 10 verschillende accounts hebben!
0 Vind ik leuk's
Tot nu toe hebben we geen gelijkenissen tussen evissa én laatjelekker gaan kunnen ontdekken. Moeten wij iedereen die ook maar het minste of geringste aan gelijkenissen vertoond gaan uitsluiten? Tuurlijk niet! We zullen ze echter wel in de gaten houden... zoals we dat met vele accounts doen. Wij gaan voor een eerlijke competitie en zullen alles in het werk stellen om dit na te streven... meer kunnen we helaas niet doen.

@hollandia: klopt, ik heb 32 accounts waarmee ik met onze eigen tipcompetitie meespeel. Ik ga voor de prijzen. Weet dat wij zelf bij de database kunnen en ik altijd al mijn fout getipte tips verwijderd om maar zo hoog mogelijk te komen. Logisch toch? De goed gespeelde tips verhoog ik altijd de inzet én de odd zodat ik nog hoger in het klassement kom. Tuurlijk niet! Denk na!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hahaha, de leukste thread van dit moment op vw. Topamusement. (y)
0 Vind ik leuk's
Vind het zelf ook wel vermakelijk om te lezen dit topic :)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Tot nu toe hebben we geen gelijkenissen tussen evissa én laatjelekker gaan kunnen ontdekken. Moeten wij iedereen die ook maar het minste of geringste aan gelijkenissen vertoond gaan uitsluiten? Tuurlijk niet! We zullen ze echter wel in de gaten houden... zoals we dat met vele accounts doen. Wij gaan voor een eerlijke competitie en zullen alles in het werk stellen om dit na te streven... meer kunnen we helaas niet doen.

@hollandia: klopt, ik heb 32 accounts waarmee ik met onze eigen tipcompetitie meespeel. Ik ga voor de prijzen. Weet dat wij zelf bij de database kunnen en ik altijd al mijn fout getipte tips verwijderd om maar zo hoog mogelijk te komen. Logisch toch? De goed gespeelde tips verhoog ik altijd de inzet én de odd zodat ik nog hoger in het klassement kom. Tuurlijk niet! Denk na!!

Ik kan me toch herinneren dat een mod met een mario avatar zijn excuses had aangeboden voor het gebruiken van meerdere accounts...
0 Vind ik leuk's
Is laatjelekkergaan en zijn aanhang (evissa??) verwijderd van deze site? Ik zie hem in ieder geval niet meer staan bij de tussenstand?
Indien dat het geval, prima gewerkt vw!!
0 Vind ik leuk's
bedankt voor het kordate optreden om de persoon in kwestie te verbannen wegens cheaten
0 Vind ik leuk's
Feyenoord Till i die!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.