Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik nog niets ontvangen. kan iemand navraag doen pleaseeee?
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had het idee dat er wel het een en ander zou gaan veranderen?

Nee, er gaat in 2015 eigenlijk helemaal niets veranderen tipcompetitie technisch. Eigenlijk zijn we wel tevreden hoe het nu verloopt :)

evissa:
Hier is het prijzengeld ook binnen, thanks! (y)

Unibet heeft gisteren alle crediteringen verwerkt! Zo kunnen we 2014 afsluiten...

evissa:
Bij de regels van kwartaalcompetitie staat het volgende Welke type weddenschappen zijn toegestaan? 1x2, draw no bet, dubbele kans, asian handicap, over/under, odd/even en beide ploegen scoren. Worden ht/ft bets niet meer meegenomen in de stand? Ik tip nog wel eens X/1 1/1 X/2 2/2

Jazeker worden die toegestaan, binnen de marge. Tips die een odd van > 15 bevatten zijn niet te tippen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hoe komt het dat sommige leden al iets hebben ontvangen? ik nog steeds niets???!!!??? zucht....
0 Vind ik leuk's
r-goedgebuur1989:
hoe komt het dat sommige leden al iets hebben ontvangen? ik nog steeds niets???!!!??? zucht....

Wees geduldig, uiteindelijk krijgt iedereen z'n geld (y)

Heb nooit anders geweten hier. Ene krijgt al iets eerder dan de andere, volgens mij ligt dit aan Unibet zelf.
0 Vind ik leuk's
Kan ik als Nederlander ook Betfirst kiezen voor de tipcompetitie?
0 Vind ik leuk's
Ligt het aan mij of kan ik voor veel wedstrijden bepaalde bookmakers/odds niet selecteren?
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:
Kan ik als Nederlander ook Betfirst kiezen voor de tipcompetitie?

Ja!

laatjelekkergaan:
Ligt het aan mij of kan ik voor veel wedstrijden bepaalde bookmakers/odds niet selecteren?

Klopt, sommige bookmakers willen zich niet richten op de NL markt. Deze hebben ons vriendelijk verzocht om niet in de tipcompetitie voor te komen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
is het mogelijk om de kwartaal standen per land ook eens te updaten?
Als ik wil sorteren per land krijg ik steeds de resultaten van 2014
0 Vind ik leuk's
Er zijn hier een aantal mensen die blind tips met mij meespelen in de tips competitie. In principe heb ik er niks op tegen dat iemand gebruik maakt van mijn interwetten value tips maar is de bedoeling van de tips competitie nou juist niet dat je zelf je eigen tips plaatst? Anders is het toch ook geen competitie meer? Het ziet er naar uit dat er een aantal mensen begonnen zijn met 10/10 picks en die juist hebben en die gaan vervolgens al mijn tips meespelen op 1/10 zodat ze na 150 tips op een mooi ROI staan. Ik begrijp dat de staff hier eigenlijk niet zo heel veel aan kan doen maar ik vind het wel een hele kromme gang van zaken. Zou ik hier wat feedback op kunnen krijgen van een mod of stafflid?
0 Vind ik leuk's
laatjelekkergaan:
Er zijn hier een aantal mensen die blind tips met mij meespelen in de tips competitie. In principe heb ik er niks op tegen dat iemand gebruik maakt van mijn interwetten value tips maar is de bedoeling van de tips competitie nou juist niet dat je zelf je eigen tips plaatst? Anders is het toch ook geen competitie meer? Het ziet er naar uit dat er een aantal mensen begonnen zijn met 10/10 picks en die juist hebben en die gaan vervolgens al mijn tips meespelen op 1/10 zodat ze na 150 tips op een mooi ROI staan. Ik begrijp dat de staff hier eigenlijk niet zo heel veel aan kan doen maar ik vind het wel een hele kromme gang van zaken. Zou ik hier wat feedback op kunnen krijgen van een mod of stafflid?

Je kan je tips 'verbergen' door ze via de 'tip plaatsen' button bovenaan de website te plaatsen. In dat geval zal de inzet van je tip verborgen blijven tot het wedstrijdresultaat bekend is....
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.