Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
150 EUR -> toppie!!!!!!!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Proficiat aan de gelukkige winnaars! (y)
0 Vind ik leuk's
totomaster:
hoe speel je mee per competitie? moet je gewoon tips geven of moet je het specifiek via een link doen?

Gaat automatisch Totomaster, VW weet welke tips je speelt en welk land daarbij hoort. Vorig jaar moest je er 100 hebben om mee te dingen. Misschien is dat dit jaar veranderd.
0 Vind ik leuk's
ok man bedankt toppie
0 Vind ik leuk's
wanneer worden de prijzen uitbetaald van vorig kwartaal?
0 Vind ik leuk's
We hoppen dat de prijzen binnen 2 week worden uitbetaald op jullie account bij Unibet
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Worden de oude tips van 2014 verwijderd aangezien we opnieuw begonnen zijn in2015?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Worden de oude tips van 2014 verwijderd aangezien we opnieuw begonnen zijn in2015?

nee die blijven gewoon staan
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
ok maar tellen niet meer mee neem ik aan voor 2015 toch
0 Vind ik leuk's
totomaster:
ok maar tellen niet meer mee neem ik aan voor 2015 toch

nee dat niet maar je stats blijven gewoon staan
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.