Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dianat:
imaginary:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe sponsor gaat worden van de tipcompetitie. Is hier al wat over bekend ofzo?

Netbet, stond al in de nieuwsbrief die iedereen ontvangen heeft

Thanks voor je antwoord! Deze kan ik zijn misgelopen omdat ik ook onlangs van e-mailadres ben gewisseld.. De prijsvragen via facebook en het forum worden ook steeds vaker gesponsord door Netbet, dus is op zich ook een logische keuze.
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers
Ben sowieso wel benieuwd naar de nieuwe veranderingen van de Tipcompetitie. Waar we onze naam moeten doorgeven etc.
0 Vind ik leuk's
Tips die nu geplaatst worden tellen die wel mee voor het klassement van 2015? Of gaat dit pas in wanneer we onze nieuwe gebruikersnaam hebben op kunnen geven?
0 Vind ik leuk's
frederique:
Tips die nu geplaatst worden tellen die wel mee voor het klassement van 2015? Of gaat dit pas in wanneer we onze nieuwe gebruikersnaam hebben op kunnen geven?

???
0 Vind ik leuk's
frederique:
frederique:

???

Tellen gewoon mee
0 Vind ik leuk's
ik dacht dat het tipspel ging verhuizen naar netbet? maar heb nog steeds geen gebruikersnaam kunnen invullen??
0 Vind ik leuk's
trikie-trik:
ik dacht dat het tipspel ging verhuizen naar netbet? maar heb nog steeds geen gebruikersnaam kunnen invullen??

dit komt zo snel mogelijk op de site, deze week worden alle tips bekeken van 2014 zodat we dat jaar af kunnen sluiten
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
trikie-trik:

dit komt zo snel mogelijk op de site, deze week worden alle tips bekeken van 2014 zodat we dat jaar af kunnen sluiten

Maar tellen de tips van dit jaar nou nog voor dit jaar mee of voor volgend jaar?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
vincent129:
trikie-trik:

Maar tellen de tips van dit jaar nou nog voor dit jaar mee of voor volgend jaar?

voor volgend jaar
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
trikie-trik:

Geduld is een schone zaak :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.