Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Prijzengeld vandaag ontvangen. (y) :)
0 Vind ik leuk's
evissa:
top mooi om te weten
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Hoe komt het dat evissa zijn prijzengeld al heeft gekregen en ik nog niets?
ik heb 150 gewonnen???!!!???
0 Vind ik leuk's
deze avond mijn gewonnen prijzengeld van de laatste kwartaal subcompetitie gekregen op mijn account
thanks (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
r-goedgebuur1989:
Hoe komt het dat evissa zijn prijzengeld al heeft gekregen en ik nog niets?
ik heb 150 gewonnen???!!!???

kwestie van tijd, Unibet doet alles per keer, hebben geen invloed op het feit welke accounts zij als eerste crediteren. zal 1 deze dagen er wel op komen. Beetje geduld graag
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Zijn de nieuwe regels voor de tipcompetitie dit jaar al bekend? Is er nog veel veranderd ten opzichtte van vorig jaar?
0 Vind ik leuk's
Bij de regels van kwartaalcompetitie staat het volgende
Welke type weddenschappen zijn toegestaan?
1x2, draw no bet, dubbele kans, asian handicap, over/under, odd/even en beide ploegen scoren

Worden ht/ft bets niet meer meegenomen in de stand? Ik tip nog wel eens X/1 1/1 X/2 2/2
0 Vind ik leuk's
evissa:

Hier is het prijzengeld ook binnen, thanks! (y)
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Zijn de nieuwe regels voor de tipcompetitie dit jaar al bekend? Is er nog veel veranderd ten opzichtte van vorig jaar?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had het idee dat er wel het een en ander zou gaan veranderen?
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
erikb1990:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik had het idee dat er wel het een en ander zou gaan veranderen?

Naar mijn weten ook. Vorig jaar waren er ook grootse veranderingen. Maar die waren in december ook al bekend..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.