Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
galaaaaaa:
Is laatjelekkergaan en zijn aanhang (evissa??) verwijderd van deze site? Ik zie hem in ieder geval niet meer staan bij de tussenstand?
Indien dat het geval, prima gewerkt vw!!

We zijn nog bezig om wat dingen te onderzoeken. We beschuldigen niemand, dus probeer niets te concluderen uit je bovenstaande bevindingen. Cheers!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
zou mij werkelijk niets verbazen dat persoon in kwestie evissa de oplichter is.
Prima gewerkt om hem hier te verwijderen.
0 Vind ik leuk's
de kwartaaltussenstand per land is dat niet vanaf minimaal 50 tips? in het klassement staat er min 100 tips??
0 Vind ik leuk's
nikokiko:
de kwartaaltussenstand per land is dat niet vanaf minimaal 50 tips? in het klassement staat er min 100 tips??

De kwartaalcompetitie per land geldt vanaf 100 tips per kwartaal (voor de betreffende competitie) én een positieve ROI om een prijs te ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het nu werkt ,ik ziet dat ik met het w 10 spel met 16 anderen 50 euro ga delen hoe en wanneer en waarop gaat dit overgemaakt worden en op wat voor een termijn.

Met vriendelijke groet waziman56
0 Vind ik leuk's
waziman56:
Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe het nu werkt ,ik ziet dat ik met het w 10 spel met 16 anderen 50 euro ga delen hoe en wanneer en waarop gaat dit overgemaakt worden en op wat voor een termijn. Met vriendelijke groet waziman56

Dit is het juiste topic voor vragen over de VW10:
https://www.voetbalwedden.net/topic/vw10-vragen-en-opmerkingen-1050/

Om antwoord te geven: we geven je gebruikersnaam aan ComeOn door en je zal 1/16e van 50 euro op je account zien verschijnen. Normaal gesproken zal dit binnen 2 weken geregeld zijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hallo
Vannacht heeft Godoy Cruz tegen Lanus gespeeld en ik heb als tip gegeven dat beide teams zouden scoren. Het is 1-5 geworden voor Lanus alleen jullie geven aan dat het 0-5 is geworden. Kan dit aangepast worden?
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/4I6aGgpS/#samenvatting-wedstrijd
groetjes
0 Vind ik leuk's
Hallo,

Is het mogelijk om de wedstrijd "Leones Negros - Tigres" van 9 maart 2015 te verwerken?

Met vriendelijke groeten
0 Vind ik leuk's
laatjelekkergaan = spelverdeler + vermoedelijk nog andere accounts ook.
account wordt voor 200% beheerd door dezelfde persoon.

d.b.v
0 Vind ik leuk's
lieven:
Hallo,

Is het mogelijk om de wedstrijd "Leones Negros - Tigres" van 9 maart 2015 te verwerken?

Met vriendelijke groeten

Ik zie op jou profiel dat de wedstrijd verwerkt is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.