Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
@kevin0202 en @toontje50 komt omdat er nog geen Europese wedstrijden (cl en el) en internationale wedstrijden zijn gespeeld. Andere wedstrijden tellen niet mee.
Och , ik maar denken alle wedstrijden maar t is dus alleen landen teams en europees voor clubs , zoja dan mijn fout en Dennis goed opgelet :)
Gisterenavond om 20u57 krijg ik de melding dat mijn tip van Oostende - Genk over 2.75 verwijderd is doordat de wedstrijd met meer dan 36 uur is verplaatst.
Ik had gisterenochtend nog gekeken en mijn tip stond nog beschikbaar.
Wedstrijd is gisteren om 19 uur gespeeld en om 20u45 dus gedaan.
Volgens mij moet deze dus wel degelijk goedgekeurd worden want de melding is gegeven na het einde van de wedstrijd.
Kan dit nagezien en aangepast worden?
Daarnaast is mijn tip van Victoria de Guimaraes - Farense dan gisteren gespeeld geweest, maar deze wedstrijd was meer dan een maand geleden uitgesteld.
Is dus later dan 36 uur gespeeld geweest
Deze tip werd dan niet verwijderd en is dus in tegenspraak met mijn bericht van hierboven (wedstrijd Oostende - Genk).
Kan dit ook eens nagezien worden en rechtgezet worden?
Alvast bedankt
En nog een wedstrijd die verwijderd werd
Kiev - Club Brugge in de europa league
Ik krijg opnieuw de melding dat deze wedstrijd met meer dan 36 uur is verplaatst
Deze wedstrijd was nochtans voorzien om vandaag gespeeld te worden
Kan dit nagezien worden aub?
Het heeft even geduurd maar de hoofdprijs van de Bet777 Masters subleague is deze week op de post, richting België, naar @matching117 gegaan. Gefeliciteerd! Omdat we jullie het ontwerp van dit fantastische shirt niet willen onthouden, bij deze het resultaat. Mocht je de shirts in België tegenkomen, schroom niet om Matching117 even te feliciteren.
Ja dit is heel vervelend dat ze dit zo oplossen. Als een wedstrijd wordt verplaatst kan je er niet opnieuw op wedden maar telt hij altijd als fout als de wedstrijd geweest is. Het korst je geen punten maar je kan ook geen punten verdienen. Ze kunnen beter ( net als de bookies) de wedstrijd voiden als deze verplaatst word, zodat je er wel opnieuw op kan zetten zodra de nieuwe speeldatum bekend is.
Op mobiel worden de standen van de tipcompetities niet meer geladen...