Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@mdw99 Zouden ze dit niet automatisch kunnen herkeuren of checken. Denk niet dat er een typmiep de hele dag tips aan het keuren is.

0 Vind ik leuk's

Goedemiddag! We hebben alle European Handicaps/Asian Handicaps wedtips van Interwetten en alle halftime wedtips opnieuw gekeurd met terugwerkende kracht. Alle wedtips moeten nu correct gekeurd zijn! Is dit niet het geval en heb jij nog wedtips die volgens jou niet kloppen, laat het dan zo snel mogelijk weten. Dan gaan we hier meteen mee aan de slag!

Sorry allemaal voor de verwarring!

Het klassement van de Betfirst Billions tipcompetitie is nu helemaal juist en we zullen de top 10 een bericht sturen met meer info over de prijs die ze gewonnen hebben 😀.

Alvast fijne feestdagen!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@VW, ik zie dat ik per vandaag, 14:22 uur, een enorme lijst met notificaties heb waar wedstrijden tussen staan die ik nooit heb geopend, laat staan getipt. Is dit een foutje of heeft het nog (negatieve) invloed (gehad) op mijn stand/score? Succes!

0 Vind ik leuk's

Hoi @altaidpech, zou je ons een screenshot kunnen sturen van al deze notificaties? Dan kunnen we gericht op onderzoek uit gaan. Groetjes, Julia

0 Vind ik leuk's

Hallo Support,

Tot wanneer loopt deze nu officieel? in de tekst staat 1 februari, maar bij start/ einddatum staat 28 feb.

0 Vind ik leuk's

Ha, minuten geleden viel exact hetzelfde mij op :)

Uitstekende vraag dus! ;)

1 Vind ik leuk's

Hallo @Support

Ik had vandaag een wedstrijd in zuid-afrika getipt, maar schijnbaar is hij 2 uur naar voren gehaald in het wedstrijdprogramma. Hierdoor is mijn tip nu void gerekend. kan dit eventueel hersteld worden? volgens flashscore is hij vandaag gewoon netjes gespeeld:

https://www.flashscore.com/match/6VzR17B8/#match-summary

Ik had jomo cosmos DNB getipt :)

Daarnaast staat ook nog mijn vraag open over de einddatum van de tipcompetitie, zie iets hierboven :)

0 Vind ik leuk's

Hey @rubeo , wanneer een wedstrijd een aantal uren wordt verplaatst, worden alle wedtips voor die wedstrijd automatisch gevoid. Ik kan hier helaas niets aan veranderen.

Einddatum van de Energybet tipcompetitie is gewijzigd en moet nu wel kloppen😅. Sorry voor de verwarring!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's

Kan zijn dat ik mededelingen heb gemist maar geen stand nog beschikbaar van nieuwe tipcomp ?

1 Vind ik leuk's

Viel mij inderdaad ook op

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.