Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
@zolekalseenmandj Fijn! We hebben onze dataprovider op de hoogte gebracht, daarnaast gaan we binnenkort sowieso (tijdelijk) stoppen met de odds van Interwetten. We gaan inderdaad diverse tips voiden, daar komen we morgen met een update over.
Ik heb sterk het vermoeden dat halftime wedtips niet goed worden verwerkt. Zoals vandaag had ik zowel op Juventus als Marseille een halftime wedtip. Beiden gingen met voorsprong de rust in, toch zijn beiden fout gerekend. Een paar dagen geleden gebeurde mij hetzelfde bij een wedstrijd in zuid Amerika (werdt snel hersteld door support). Het lijkt mis te gaan bij het verwerken als de ploeg bij rust voorstaat maar de wedstrijd uiteindelijk niet wint. Want zoals bij Everton vandaag wordt mijn halftime tip wel goed verwerkt. Gelieve een kijkje te nemen naar mijn foutief verwerkte bets. Maar nog belangrijker om te kijken hoe in de toekomst dit kan worden voorkomen. Het is natuurlijk niet wenselijk als mensen eventueel prijzen mislopen in subleagues omdat er iets verkeerd wordt verwerkt. Alvast dank.
@mdw99 Bedankt voor je scherpe feedback! We gaan er in duiken en komen er op terug.
Dag allemaal! Zoals beloofd zijn we in het Interwetten verkeerde-odds-verhaal gedoken en hebben alle Asian Handicap (en European Handicap) geplaatste wedtips met odds van Interwetten bekeken. Hieruit is gebleken dat bijna 80% van alle Asian Handicap odds de afgelopen 10 weken niet kloppen. Met de European Handicaps was gelukkig niks aan de hand. We zijn erg blij dat jullie dit is opgevallen en we gaan zaken rechtzetten
We hebben besloten om alle Interwetten tips vanaf 1 oktober 2020 tot en met vandaag (16 december 2020) te voiden. Dat zal vandaag (donderdag 17 december) gaan gebeuren. Daarna worden alle subleagues en standen opnieuw berekend, dat kan even duren. Het is dus goed mogelijk dat diverse standen er vanavond anders uit zien dan nu het geval is.
Onderstaande leden zullen waarschijnlijk de grootste wijzigingen gaan zien in statistieken, positief danwel minder positief. Excuses voor het eventuele ongemak.
@zolekalseenmandj @altaidpech @robbie63 @herman_033 @jimliam @lennieboyke @arthur-vl @magic-ap
Hoi @Support bedankt voor de uitleg!
Kunnen jullie nog aangeven waarom er niet is gekozen om de weddenschappen terug te zetten naar de juiste quoteringen? Zoals door meerdere leden hierboven aangegeven is dat veruit de meest eerlijke optie. En natuurlijk snap ik ook dat @zolekalseenmandj een flinke lobby heeft gehouden omdat dat in zijn eigen voordeel is, ik had niet anders gedaan ;).
Jullie voiden nu een groot aantal wedtips die bewust zijn geplaatst en die ik (en met mij meerdere andere spelers) ook hadden geplaatst als de quoteringen juist hadden gestaan. Omdat in mijn geval zo'n 80% van deze wedtips juist was word ik hier enorm benadeeld, onafhankelijk van de onjuiste quoteringen. Deze stonden gemiddeld op zo'n 1.60 in plaats van 1.30. Uitgaande van zo'n 50 weddenschappen die worden gevoid benadelen jullie iemand ten onrechte met 50 x 0.30 x 3 stakes = 45 winstpunten door dit besluit.
Ik zou jullie daarom ook willen vragen om dit besluit nog te heroverwegen of te bekijken hoe jullie dit gaan compenseren in de eindstand van de subleague. Er zit uren werk in het meedoen aan deze subleagues en die worden nu teniet gedaan door het voiden in plaats van de weddenschappen op de juiste quotering zetten, wat voor de hand lag.
In ieder geval alvast bedankt voor alle moeite!
Je hebt hier geen recht van spreken naar mijn mening. Je bent namelijk doelbewust doorgegaan met tips geven op onjuiste odds terwijl dit al lang bij je bekend was. Dit waren helemaal geen logische tips om te spelen als de odds juist stonden. En als je ze toch perse had willen spelen, had je ook de European handicap variant kunnen nemen.
Ik ben benieuwd. Speel die handicaps amper en zie in mijn wedtipslijst geen 1x interwetten staan. Ik let daar eerlijk gezegd helemaal niet op ook en vind het gewoon echt leuk om mee te doen. Dus ik denk dat ik lekker bovenaan blijf in de Gonzales competitie toch of niet VW? 😂😜😝😍
Kom op zeg. Je hebt dit bewust gedaan en nu je betrapt bent ga je de slachtoffer kaart trekken. Nee ik denk dat je blij mag zijn dat je niet een ban krijgt..
Ik heb nog even naar jouw wedtips gekeken, maar deze reactie is toch wel bijzonder. Je hebt zelf volle bak doelbewust op deze tips ingezet, al vanaf 2 december, dus blijkbaar waren de onjuiste odds ook bij jou al lang bekend. Ik moet dan ook mijn reactie intrekken dat het in jouw 'voordeel' was, want je bent er net zo hard mee doorgegaan en hebt er optimaal van geprofiteerd 😂.
Ik dacht in eerste instantie dat Interwetten gewoon traag was met odds corrigeren, daar hebben ze namelik een handje van.
Toen ik erachter kwam dat de odds nooit bestaan hebben, heb ik dit hier direct aangekaart en ben ik gestopt met tippen hierop terwijl je zelf nog geruime tijd bent doorgegaan hiermee.