Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Hoi Manuel, navraagt leert dat hier in het verleden bewust voor is gekozen. Voor de zomer (duurt nog even, sorry) gaan we de gehele tipcompetitie doorlichten en nemen jouw feedback daar in mee. Voor nu gaan we dit niet wijzigen alhoewel ik je heel goed begrijp. Sorry voor nu.
@dendre @toontje50 Bedankt voor jullie feedback. We gaan er zsm mee aan de slag!
Hier word helemaal niks meer goedgekeurd qua tips. Zowel mobiel als op de website.
We hebben zojuist alle openstaande tips, die nog niet gekeurd waren, laten keuren. Kan je bevestigen dat deze ook bij jou zijn gekeurd? @ditachi
Ze zijn inderdaad verwerkt! 👍
Geen probleem dat dit zo wordt toegepast, maar waarom is mijn bet Victoria de Guimaraes - Farense dan wel gekeurd.
Deze had ik fout, maar deze was ook wel meer dan 36 uur verplaatst en deze werd dan niet ongeldig verklaard. Kan dit eens nagezien worden?
@sportgambler, we zullen even naar jouw wedtips kijken en komen er via de chat op terug!
De tips worden wel verwerkt, maar de uitslag en goed / fout staat er niet meer achter, bij de wedtips.
Dankjewel voor het doorgeven! We gaan er mee aan de slag. Sorry voor het ongemak allemaal!
@Support Nog een puntje: in mijn profiel staan de wedtips gesorteerd op datum van plaatsing, niet meer op basis van aanvangstijdstip wedstrijd. Lijkt me ook niet de bedoeling 😛