Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dankje @zolekalseenmandj! Gaan we ook aan werken!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Een goedemorgen !

vraagje: vanaf wanneer worden de prijzen voor de energybet sublegue competitie uitbetaald op je energy bet account ?

1 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Hier ben ik ook benieuwd naar 😊 @Support

1 Vind ik leuk's

Anders ik wel 🤗 @Support

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Een nieuwe update wat betreft het uitblijven van mijn prijs van de Betfirst Billions competitie van november zou ook gewaardeerd worden.

Bericht gewijzigd door matching117 op zo 7 mrt. 2021, 09:36
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Hey allemaal! We zijn druk bezig met Energybet om de prijzen in de accounts van de winnaars te laten zetten. We zullen alle winnaars een chat sturen wanneer de prijs is uitgekeerd 😊. Nog heel even geduld dus!

Groeten Support!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Top! Kun je wellicht al iets vertellen over mogelijke rondspeelvoorwaarden? Of is het bedrag ook direct uit te betalen?

1 Vind ik leuk's

Ik zal maar snel beginnen als ik jou was! Zojuist heb ik gezien dat de prijs op mijn account staat en moet het bedrag 3x rondspelen. Binnen een week!! 😵

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Thanks voor de heads up! Ik zie het inderdaad. En heb je onderstaande ook al gezien? 😂

0 Vind ik leuk's

Nope, maaar .... Ik heb wel geprobeerd om een dubbel te plaatsen en die werd ook niet geaccepteerd, dus ik verwacht dat er ook nog eens minimale odds gelden!! 😂

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.