Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Dankje @zolekalseenmandj! Gaan we ook aan werken!
Een goedemorgen !
vraagje: vanaf wanneer worden de prijzen voor de energybet sublegue competitie uitbetaald op je energy bet account ?
Hier ben ik ook benieuwd naar 😊 @Support
Een nieuwe update wat betreft het uitblijven van mijn prijs van de Betfirst Billions competitie van november zou ook gewaardeerd worden.
Hey allemaal! We zijn druk bezig met Energybet om de prijzen in de accounts van de winnaars te laten zetten. We zullen alle winnaars een chat sturen wanneer de prijs is uitgekeerd 😊. Nog heel even geduld dus!
Groeten Support!
Top! Kun je wellicht al iets vertellen over mogelijke rondspeelvoorwaarden? Of is het bedrag ook direct uit te betalen?
Ik zal maar snel beginnen als ik jou was! Zojuist heb ik gezien dat de prijs op mijn account staat en moet het bedrag 3x rondspelen. Binnen een week!! 😵
Thanks voor de heads up! Ik zie het inderdaad. En heb je onderstaande ook al gezien? 😂
Nope, maaar .... Ik heb wel geprobeerd om een dubbel te plaatsen en die werd ook niet geaccepteerd, dus ik verwacht dat er ook nog eens minimale odds gelden!! 😂