Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Laatste update over de Energy bet prijzen; de odds op 1 betslip moeten dus minimaal 1.80 zijn. Je kunt dus niet de ene dag een weddenschap maken op odds van 1.25, de volgende dag op 1.75 en dan later nog een keer op 1.30. Op 1 betslip moeten de odds in totaal 1.80 zijn, dus bijv. 1.5 x 1.25= 1.875. Zie ook afbeelding;

Als je vragen hebt, stuur gerust een chat!

Groeten Julia

Bericht gewijzigd door Support op vr 12 mrt. 2021, 11:03
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bonus inmiddels volledig rondgespeeld en het eindresultaat mag er wezen!

Shoutout naar:

• Voetbalwedden voor het beschikbaar stellen van de prijs. @Support
  • Het Telegramkanaal Bets By Don. Altijd solide wedtips waar je op de lange termijn geld mee kunt verdienen. Hij draaide een nagenoeg perfect weekend, mede hierdoor kon ik mijn bonus verder rondspelen en uitbouwen.@donnynedved
  • Energybet voor het verplicht stellen van het spelen van doubles, wat in dit geval heeft bijgedragen aan het verdubbelen van mijn winst 😅

Hoop dat de rest van de winnaars het ook goed hebben gedaan!

Bericht gewijzigd door zolekalseenmandje op ma 15 mrt. 2021, 20:03
4 Vind ik leuk's

Tipcomp. Clash of the eur.. champion

Wat telt nu eigenlijk precies mee als ik vragen mag ?

Europa cup is me bekend maar landenvoetbal zowel kwalificatie voor jong als gewoon oranje ?

En vriendschappelijk niet toch ?

Alvast bedankt

0 Vind ik leuk's

Dus alleen europees telt mee blijkbaar , ch.league en europa league verder dus niks

1 Vind ik leuk's

@hooliesee , alleen de wedstrijden van de Europa League en Champions League tellen mee. Dus geen vriendschappelijke wedstrijden en ook geen landenvoetbal voor oranje of jong oranje.

Hopelijk is het zo wat duidelijker! Zo niet, laat maar weten. Groeten Julia!

1 Vind ik leuk's

Duidelijk nu , verwarring kwam doordat er staat europian en international vandaar ... Dank u Julia

1 Vind ik leuk's

Europe moest het zijn hierboven .....

1 Vind ik leuk's

@Support Toch een beetje jammer dat je na afloop van de wedstrijd onderstaande melding krijgt. Kan ik dus niks mee. Beide weddenschappen correct, maar tellen niet mee en snel nog een keer plaatsen wordt 'm ook niet meer. Graag voor de wedstrijd annuleren zodat deze wel opnieuw geplaatst kan worden en anders gewoon mee laten tellen.

0 Vind ik leuk's

@superwin, sorry voor het ongemak! We snappen je frustratie helemaal, maar tips worden nu eenmaal automatisch verwijderd/gevoid wanneer ze meer dan 36 uur verplaatst worden. Dit doen we niet handmatig en dus is het helaas niet altijd mogelijk dit netjes op tijd te doen, zodat je de tip nog een keer kan plaatsen. Groeten Julia

0 Vind ik leuk's

Ik kijk bij toeval op mijn Bet90 account en zie dat op 4 juni 2021al een freebet is bijgeschreven. Heb nog 3 dagen om te voorkomen dat het vervalt. Jammer dat ik geen bericht hierover heb ontvangen en dat het maar 7 dagen geldig is. Met het huidige aanbod beetje jammer zo'n korte tijd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.