Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
@Support Komt er ook nog een EK subleague in de tipcompetitie?
Ik zie nog niks op mijn bet90 account? Alleen de gebruikelijke free bets die je in het weekend krijgt als je geld overmaakt.
Ja, je kunt al meedoen aan deze tipcompetitie; de EK Challenge. Totale prijzenpot is 250 euro! Succes!!
Groeten Julia
Hey Superwin, ik snap je punt en je hebt helemaal gelijk. Het probleem is dat wij jouw gebruikersnaam doorgeven aan Bet90 en dan maar moeten afwachten totdat jouw freebet in je account komt te staan. Wij krijgen hier verder ook geen informatie over. Maar we zullen kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren!
Groeten Julia
@superwin jij hebt tenminste je free bet al wel ontvangen … Hopelijk kan je er nog op tijd een leuk zakcentje van maken zodat je dit EK helemaal los kan gaan :D
In de nieuwste tipcomp..... kan je de stand in de vw app niet bekijken , althans bij mij niet
Support ermee bekend al ?
@hooliesee Bedankt om het ons te laten weten! We zullen er zsm naar kijken
Ook zelf wedtips plaatsen kan niet in de app , er wordt steeds aangegeven wedstrijd bestaat niet dus tis helemaal mis
Ja, hier zijn we van op de hoogte. Sorry voor het ongemak, we proberen het zsm op te lossen!
@Support leuk dat er een subleague komt voor de eredivisie. Komt er ook nog eentje voor de grote Europese competities? Deze starten dit weekend.