Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey, ja, er komen nog meer tipstercompetities aan, maar wel wat korter van duur deze keer. En er komt ook nog een forum prijsvraag aan! Houd de site dus goed in de gaten! :)

Bericht gewijzigd door Support op do 12 aug. 2021, 14:02
2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Superr

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Dat ze korter van duur zijn, heeft dit te maken met nieuwe regels per 1 oktober?

0 Vind ik leuk's

@Support hulde voor zoveel subleagues!!

1 Vind ik leuk's

Ik hou van korte subleagues. We gaan eens een paar mooie tips plaAtsen. Kom maar door met de prijzen 🍻

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Nee hoor! Wij houden van prijzen weggeven 😃 En met kortere subleagues maak je op korte termijn al kans op een prijs. Ook kunnen we wat meer subleagues organiseren in het jaar op deze manier. Korte subleagues = dus vaker en sneller kans op een prijs!

2 Vind ik leuk's

Yess! Lekker ook dat je thema subleagues hebt (Champions League, eredivisie) en ook 1tje waar alle tips gelden.

0 Vind ik leuk's
Kan je het zien?

Het is bij veel wedstrijden momenteel niet mogelijk om wedtips te plaatsen. Ik krijg dan onderstaande foutmelding:

Was trouwens het hele weekend ook al zo. Kunnen jullie hier eens induiken? @Support

Bericht gewijzigd door zolekalseenmandje op ma 20 sep. 2021, 08:32
0 Vind ik leuk's

Hey Zolekalseenmandje, we hebben helaas de bookmakers die zeer waarschijnlijk geen licentie in Nederland gaan krijgen, van Voetbalwedden.net moeten verwijderen. Daarom is het odds aanbod nog maar heel beperkt. Hopelijk verandert dit snel (hopelijk meteen vanaf 1 oktober!).

Mocht je andere issues hebben dan een klein (of laat) odds aanbod, stuur dan even een prive chat naar Support. Dankje!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's

Maar dan zou Bet365 dus een van de bookmakers moeten zijn waar ik nog wel tips kan plaatsen. Bovenstaande wedstrijd is gewoon bij Bet365 beschikbaar, maar niet bij VW..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.