Het plaatsen wedtips gaat erg moeizaam 😓
Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Man83uel (19-03-2022 11:27) Citatie verwijderen
We hebben een privebericht gestuurd!
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Hoezo worden bets op wedstrijden die onderbroken zijn door regen gevoid?
bij Roland Garros
Fr18 (24-05-2022 08:06) Citatie verwijderen Hoezo worden bets op wedstrijden die onderbroken zijn door regen gevoid?
bij Roland Garros
Ze worden na afloop van de wedstrijd alsnog goed- of foutgekeurd is mijn ervaring. Maar het is idd wel verwarrend.
Fr18 (24-05-2022 08:06) Citatie verwijderen Hoezo worden bets op wedstrijden die onderbroken zijn door regen gevoid?
bij Roland Garros
Dendre (24-05-2022 08:16) Citatie verwijderen Ze worden na afloop van de wedstrijd alsnog goed- of foutgekeurd is mijn ervaring. Maar het is idd wel verwarrend.
Is inderdaad verwarrend, voor nu zullen we in ieder geval de tips op wedstrijden die onderbroken zijn weer op 'open' zetten. Zodra de wedstrijd dus officieel afgelopen is zal hij opnieuw worden nagekeken.
@Support Onderstaande tip is ten onrechte als loss gerekend (tegenstander heeft opgegeven in de eerste set). Willen jullie deze voiden?
Zolekalseenmandje (24-05-2022 19:51) Citatie verwijderen @Support Onderstaande tip is ten onrechte als loss gerekend (tegenstander heeft opgegeven in de eerste set). Willen jullie deze voiden?
Hebben het aangepast!
@ support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?
@Support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?
Hooliesee (25-05-2022 17:28) Citatie verwijderen @Support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?
Moet alleen gecanceld worden als er een opgave is voor het einde van de 1e set, daarna worden alle bets gewoon afgehandeld zoals dat normaal zou gebeuren geloof ik
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Z3xtr4 (26-05-2022 09:17) Citatie verwijderen Moet alleen gecanceld worden als er een opgave is voor het einde van de 1e set, daarna worden alle bets gewoon afgehandeld zoals dat normaal zou gebeuren geloof ik
Nee hoor , over under is altijd cancel , bij sommige is winst verlies wel na set1 juist maar ook niet bij veel bookies .......