Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Man83uel (19-03-2022 11:27) Citatie verwijderen

Het plaatsen wedtips gaat erg moeizaam 😓

We hebben een privebericht gestuurd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hoezo worden bets op wedstrijden die onderbroken zijn door regen gevoid?

bij Roland Garros

0 Vind ik leuk's
  • Fr18 (24-05-2022 08:06) Citatie verwijderen

bij Roland Garros

Ze worden na afloop van de wedstrijd alsnog goed- of foutgekeurd is mijn ervaring. Maar het is idd wel verwarrend.

0 Vind ik leuk's
  • Fr18 (24-05-2022 08:06) Citatie verwijderen

bij Roland Garros

• Dendre (24-05-2022 08:16) Citatie verwijderen

Ze worden na afloop van de wedstrijd alsnog goed- of foutgekeurd is mijn ervaring. Maar het is idd wel verwarrend.

Is inderdaad verwarrend, voor nu zullen we in ieder geval de tips op wedstrijden die onderbroken zijn weer op 'open' zetten. Zodra de wedstrijd dus officieel afgelopen is zal hij opnieuw worden nagekeken.

0 Vind ik leuk's

@Support Onderstaande tip is ten onrechte als loss gerekend (tegenstander heeft opgegeven in de eerste set). Willen jullie deze voiden?

1 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (24-05-2022 19:51) Citatie verwijderen

@Support Onderstaande tip is ten onrechte als loss gerekend (tegenstander heeft opgegeven in de eerste set). Willen jullie deze voiden?

Hebben het aangepast!

1 Vind ik leuk's

@ support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?

0 Vind ik leuk's

@Support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?

0 Vind ik leuk's
  • Hooliesee (25-05-2022 17:28) Citatie verwijderen

@Support , de tip van de match vd zandschulp -fognini is fout gekeurd maar er was een opgave en ik had een over 36,5 dus moet gecanceld worden , kijken jullie daar even na ?

Moet alleen gecanceld worden als er een opgave is voor het einde van de 1e set, daarna worden alle bets gewoon afgehandeld zoals dat normaal zou gebeuren geloof ik

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
  • Z3xtr4 (26-05-2022 09:17) Citatie verwijderen

Moet alleen gecanceld worden als er een opgave is voor het einde van de 1e set, daarna worden alle bets gewoon afgehandeld zoals dat normaal zou gebeuren geloof ik

Nee hoor , over under is altijd cancel , bij sommige is winst verlies wel na set1 juist maar ook niet bij veel bookies .......

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.