Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gaat lekker jongens. In mijn voordeel iig zie ik hahah! Letten jullie nou ook echt op aan welke bookie je, je wedtip koppelt? Ik pak bv over 1 ht en gooi dan de 3 stakes erop ongeacht welke bookie erbij staat. Als VW t maar fixt hahaha! Succes iig jongens en hopelijk een keer altaidgeluk met de competities straks😂😝!

0 Vind ik leuk's

Value vinden is en blijft de essentie van sportwedden, dus je zult info moeten hebben die de bookmakers niet/te laat hebben en hier moet je van profiteren. :-)

0 Vind ik leuk's

Dit heeft er echt niets mee te maken. Deze odds hebben nooit bestaan bij de bookmaker. Ze werden alleen verkeerd getoond op dit tipcompetitie platform. Als deze oods daadwerkelijk werden aangeboden bij Interwetten, dan was ik de eerste geweest om hiervan te profiteren en de laatste die zou zeggen dat de tips gecorrigeerd zouden moeten worden.

0 Vind ik leuk's

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Interwetten heeft vaak de hoogst odds ook bij 1x2 en u/o dus er gaan sowieso heel veel weddenschappen verdwijnen dan. En als ik een tip plaats zie ik niet van welke bookie die is.

0 Vind ik leuk's

@herman33 "Kunnen jullie nog aangeven waarom er niet is gekozen om de weddenschappen terug te zetten naar de juiste quoteringen?"

We hebben de juiste odds niet meer, ze zijn verkeerd aan ons doorgegeven. Voor de een is het vervelend dat we voiden, voor de ander is het positief dat er gevoid wordt. Er is in zo'n soort case niet één manier waar iedereen blij mee is en die rechtvaardig is. Het belangrijkste is dat dit is aangekaart en dat we het voor zover als mogelijk kunnen oplossen.

@robbie63 We houden alle wedtips beter in de gaten dan voorheen. Niet alleen Interwetten maar meer tips. Op die manier kunnen we beter inventariseren wanneer er ergens iets met de data niet in orde is danwel (te veel) afwijkt van gemiddeldes.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Kunnen jullie dan niet beter interwetten helemaal er uit gooien? Als ik bv ManU tip voor vanavond zal die tip niet geldig zijn.

0 Vind ik leuk's

Dat was ook mijn gedachte. Ik speel graag op AH en kijk af en toe ook eens naar de underdog. Prachtige odds zeg op die + mogelijkheden! Ik las ergens in die interviews dat sommige altijd de prijzen ophalen, dus ik was in de veronderstelling dat het een gift was van VW om anderen de kans te geven. Ik zie geen bookmaker bij die tips, vandaar dat ik niet wist dat hun verkeerde doorgaven. Uiteraard waren ze best hoog!

Ik voel me nu wel Ferrari; toch een soort valsgespeeld en de rest is juist nog meer gaan inzetten en die staan nu sky high! En ik sta in de min😆 Desalniettemin gaan we gewoon verder. Fijne dagen allemaal🎄

2 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Hey @Man83uel , we gaan er zsm naar kijken en houden iedereen op de hoogte! Sorry voor het ongemak!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

haha, wat een popcorn topic.

Goed bezig hoor VW. Kies maar wat jullie fair vinden. Foutje kan gemaakt worden.

Het blijft een kado deze kalender

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ja ik had hetzelfde laatst gepost. Bij halftime wedtips wordt niet naar de half time uitslag gekeken maar naar de fulltime uitslag. Bij mij werden de halftime tips op Guarani, Marseille en Juventus fout gekeurd terwijl deze wel degelijk voor stonden bij rust, maar niet de wedstrijd wonnen. Ik raad iedereen aan om geen halftime tips te zetten zolang dit niet is opgelost. Ze zijn er mee bezig, maar ik vrees dat het nogal veel werk is om alles handmatig na te kijken.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.