Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Hey @herman_033 en @zolekalseenmandj , we gaan er naar kijken! Dankjewel voor het vermelden.
Groeten Julia
Bij interwetten staan de odds voor een EH als AH..
Misschien kunnen de quotes achteraf nog aangepast worden? Naar die van de hoogste bookie na Interwetten. Dat lijkt me het meest eerlijk.
Het meest eerlijk? In het verleden is dit regelmatig gebeurd en dit is gewoon bewust. Wat mij betreft worden deze users gewoon geblokkeerd.
Hoi @dennis1982m, @kolio, @robbie63 en @herman33,
Ten eerste bedankt voor jullie bijdrages. We gaan dit intern bespreken en komen er inhoudelijk op terug. Voor de korte termijn gaan we de odds van Interwetten tijdelijk annuleren.
Julia
Yup zulke hoge odd kunnen echt niet:
Salzburg - Atletico Madrid: 0-2 (0-1)
Champions League Grp. A
Atletico Madrid 1.5
Asian handicap, Wedstrijd
1,60 @ Interwetten (€100 bonus)
😂😂😂
Gewoon interwetten handicap odds blokkeren en alle handicap odds van interwetten die gespeeld zijn de afgelopen weken / maanden terug draaien / ongeldig verklaren moet voldoende zijn toch ?
Dan nog maar een poging (3) via hier proberen..:
Goedenavond VW
Bij de actie subleague van 6-12 zie/zag ik afgelopen dagen dat de stand meerdere malen is veranderd waardoor ik bijvoorbeeld van de top 3 ergens rond de 10e plek ben beland. Anderen zijn ook flink gedaald of gestegen. What's happening? Fijn weekend alvast allemaal! XxX
@Man83uel Het hoeft inderdaad niet moeilijk te zijn, maar we nemen graag een gedegen beslissing waar iedereen intern achter staat. Je aanbeveling nemen we mee. We komen er uiterlijk komende dinsdag op terug.
@altaidpech Kan je aangeven om welke subleague het gaat? In theorie zijn standen van een "lopende" subleague natuurlijk aan verandering onderhevig. Het is nu moeilijk in te schatten wat het probleem precies is, we horen graag van je.
In ieder geval een fijn weekend allemaal!
@Support Ik zie dat de bug met foutieve odds van Interwetten op Asian Handicaps verholpen is. Ik kan geen foute odds meer vinden in ieder geval. Nice!
Gaan jullie nog wel alle tips waarbij dit fout is gegaan voiden? Ik ben benieuwd naar de correcte tussenstand van alle tipcompetitie subleagues 😊