Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Goeiemorgen,
Om middernacht is in de tipcompetitie de subleague Betfirst Billions afgelopen, maar daar heb ik vastgesteld dat mijn totaal niet klopt!
De tips van zondag en gisteren zijn op zich wel goed verwerkt, maar het totaal klopt niet wetende dat ik zaterdag nog op een winst van ongeveer 47,93 stond en met zelf even de plusjes en de minnetjes te rekenen kan ik onmogelijk op een winst van 28,44 geëindigd zijn!
Alvast bedankt om dit even na te kijken!
Groeten,
Lieven
Begin oktober is er een vrij grote fout ontdekt in het systeem. Alle half lost weddenschappen werden als half win gesetteld. Om 1 of andere reden werd de totaalscore niet direct aangepast. Deze veranderde enkel nadat een nieuwe bet werd gesetteld.
Aangezien uw eerste nieuwe bet pas dit weekend gebeurde, werd uw stand pas dan aangepast.
@matching117 u kunt wel solliciteren bij voetbalwedden.net als support medewerker. Dat doet u behoorlijk goed 👐
Een mens doet dan nog eens een verwoede poging om hoger in het klassement te eindigen!
Dus als ik je goed begrijp had ik beter gewoon niet meer gespeeld, met een winst van 47,93 en onder voorbehoud of de ranking juist is, gewoon 4e geëindigd en gezwegen aangezien ik van niets wist! Bedankt zou ik zo zeggen!
Gelukkig weet ik dat de Support dit wel zal bekijken en mij de nodige informatie hierover zal geven
Hoi @lieven! Aan het einde van iedere subleague worden alle standen nogmaals, ter controle, berekend. Het niet meer plaatsen van tips had dus niet heel veel uitgemaakt. Het is erg vervelend dat er een periode een verkeerde tussenstand is geweest, dat doen wij niet express. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Wij verwerken de prijzen van de Betfirst subleague zo snel als mogelijk maar uiterlijk eind volgende week.
Mochten er verdere vragen zijn, trek vooral aan (of sla op) de 🛎
Julia
Ik kan geen account aanmaken op fastbet , hoe komt dit?
Als ik op de link klik , vragen ze me om een deposit te doen ( dus de link via super kalender december --->>> vraag vier )
daar vragen ze om een deposit te doen en je moet je land selecteren , maar dat staat belgie niet tussen ?
Erg irritant dat je lid moet zijn van fastbet om mee te kunnen doen met de kalender. Haalt alle fun weg. Jammer.
Belgen kunnen niet spelen bij Fastbet.
Oke , belgen kunnen niet spelen bij fastbet , maar om de vraag te antwoorden voor de super december kalender moet je je eerst aanmelden bij fastbet , nochtans in de vraag staat voor belgen en nederlanders ?
Antwoord van Support op een gelijkaardige vraag in een ander topic :
"Hey @toontje50 , we snappen de verwarring, excuses hiervoor! Je kunt gewoon je voor- en achternaam invullen als Fastbet account, zelfs als je geen Fastbet account hebt. Je kunt ook winnen zonder dat je een account hebt aangemaakt bij Fastbet, dus laat je hierdoor niet tegenhouden om mee te doen.
Groetjes Julia"