Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Zie dat het wel opgelost is. Bedankt.
Helaas nog een opmerking. Als ik een nieuwe bet plaats en zoek op een naam dan krijg ik de meeste vreemde teams te zien.. (de vorige versie was daarin echt veel en veel beter).
Als ik bijvoorbeeld celtic in tik, krijg ik alles te zien behalve celtic uit schotland. En zo zijn er heel veel voorbeelden. Waarom zijn jullie met het andere systeem eigenlijk gestopt?
Onderstaande tip is ten onrechte gevoid. Kunnen jullie deze corrigeren? Thanks! @Support
@dennis1982m Bedankt voor je feedback. De reden dat we met de oude manier gestopt zijn is omdat deze nieuwe manier het in principe sneller en makkelijker moet maken om de juiste wedstrijd te zoeken. In de oude versie werden alleen clubs getoond waar ook op korte termijn wedstrijden voor worden gespeeld, in de nieuwe versie niet. Daarin tonen wij alle clubs, ongeacht of er wedstrijden zijn. In het geval van "Celtic" is het erg vervelend, en zo zullen er meer zoektermen zijn die het vervelend maken. We gaan je probleem intern bespreken want het moest juist makkelijker worden, niet moeilijker.
Daarnaast is de nieuwe manier vooral op mobiel een stuk gebruiksvriendelijker. Feedback nemen we ten harte en gaan we iets mee doen. Voor nu in ieder geval een fijn weekend!
Bedankt voor je terugkoppeling @Support . Ik vond juist in de oude versie als je een bet wilde plaatsen (en dat deed ik meestal op de dag zelf of een uur van te voren, of juist 5 min) dat als je "club" intikte, je gelijk club brugge te zien kreeg. Ik was via de oude manier sneller klaar dan met de nieuwe. Weet ook niet hoe andere dit ervaren.
Nogmaals bedankt en jij ook fijn weekend :)
Vandaag weer 1:
@Support kunnen jullie kijken wat hier mis gaat?
@zolekalseenmandj we gaan ze morgen beiden bekijken! Bedankt voor het doorgeven.
@zolekalseenmandj - deze tips zijn gevoid omdat ze verplaatst zijn (tijd/dag gewijzigd) nadat jij er al een tip op had geplaatst. In de toekomst zullen deze tips helemaal verwijderd worden en krijg je een notificatie. Hier wordt aan gewerkt. Sorry voor de verwarring!
hallo,
is dit normaal dat als ik een tip wil plaatsen en de naam in het zoeksysteem plaats , dan ik vaak en heel vaak krijg van dat er geen matchen zijn gevonden , ik moet dan telkens naar de landen zelf gaan om te zien of er een tip is of mijn pagina refreshen ?
Mijn tip salzurg - lokomotive moskow (draw getipt) staat niet meer tussen mijn tips
Hoe komt dit?