Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@Noah2909 die heb ik ook kunnen spelen, moet je de filter even wijzigen op de url die ik in mijn vorige reactie heb gegeven. 😀

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op vr. sep.. 2020, 00:16 schreef jeronimo:

@Noah2909 die heb ik ook kunnen spelen, moet je de filter even wijzigen op de url die ik in mijn vorige reactie heb gegeven. 😀

Ik kan geen enkele european handicap spelen

zit een fout in het syteem

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone

Kan je deze tip eens nakijken

deze werd verkeerd gekeurd

dankje

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone

@Support https://www.voetbalwedden.net/leden/support

kan je deze tip eens nakijken waarom is deze stake refund?

De eindstand is 1-1 ?

Bericht gewijzigd door Noah2909 op za 5 sep. 2020, 09:43
0 Vind ik leuk's
You never walk Alone
Op vr. sep.. 2020, 02:11 schreef Noah2909:
Op vr. sep.. 2020, 00:16 schreef jeronimo:

Ik kan geen enkele european handicap spelen

zit een fout in het syteem

Ik heb hetzelfde. Heel irritant. @Support is er nog hoop dat dit voor volgende week opgelost is? (start van bijna alle grote competities)

0 Vind ik leuk's

Is er hier iemand aanwezig van support?

1. Ik kan geen europeans handicaps spelen
  2. 2 dit zijn tips die fout zijn gekeurd

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone

Hey @noah2909 en @dennis1982m, we gaan er zo snel mogelijk naar kijken en houden jullie op de hoogte!

Bericht gewijzigd door Support op ma 7 sep. 2020, 06:29
2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

foutje . Hamkam-Raufoss over 3.5 getipt en was fout maar stond 2x tss. mijntips en werd 2x fout gerekend kan niet was trouwens stake 3/3 kan je dus maar 1x spelen.

0 Vind ik leuk's

@Support

Als reactie op jou priveberichtje reageer ik via deze weg omdat ik geen foto's kan plaatsen blijkbaar in priveberichten

je zegt dat deze match op void is gezet op dat deze is verplaatst en niet binnen 36 uur is gespeeld?

Wel dan mag je me eens uitleggen waarom mijn tip op void is gezet maar een tip op dezelfde match wel is goed gekeurd?

De match is wel degelijk op 4/9/2020 gespeeld en niet verplaatst

zie foto's

Fucjija zijn tip is dus wel goed gekeurd (zelfde match) en de mijne op void (klopt echt niet hoor) match was wel degelijk 1-1

en heb er zo nog 2 die fout zijn gekeurd

1

deze 2 bovenste staan ook op stake refund

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone

@Noah2909 We hebben even gekeken en je hebt gelijk;

De wedstrijd Cerro Largo - Montevideo City is niet verplaatst en had dus ook niet gevoid moeten worden.

Rentistas - Plaza Colonia & Club Atletico Penarol - Liverpool zijn wel verplaatst. Waarschijnlijk heb jij de tips geplaatst op de 'oude' data en heeft Fucjija de tips geplaatst op de 'nieuwe' data (toen al bekend was dat de wedstrijd verplaatst was). Sorry voor de verwarring!

We zullen proberen het resultaat die we van een externe partij krijgen (en aan de hand van deze uitslag worden de tips dus ook gekeurd) van de wedstrijd Cerro Largo - Montevideo, handmatig te wijzigen, maar dit gaat even wat tijd kosten. Bedankt voor het geduld!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.