Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Het lijkt toch gelukt te zijn de stand van restart comp. weer op orde te krijgen , netjes boys
Het lijkt toch gelukt te zijn de stand van restart comp. weer op orde te krijgen , netjes boys
Het klopt inderdaad allemaal weer. Top!
Vw heeft t weer gefixt , dank voor het herstellen
Hallo support, ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen of ergens anders.
Voor de 2e keer worden mijn reputatie punten verminderd.
Ik had 3280 punten en zojuist is mijn score aangepast naar 2530.
Een tijd terug had ik dit ook en gevraagd om te herstellen, maar is nooit gebeurt.
Nu weet ik waar de fout zit.
Ik had 30 weddenschappen achter elkaar goed, en daar de punten voor gekregen.
Maar omdat ik nu weer 10 tips achtereen goed heb, worden die andere er afgehaald.
Kunnen jullie dit aanpassen?
Ik zie in de nieuwe subleague ook mensen zitten die meer dan 70 RP punten hebben? Foutje in de aanmelding?
ja waaronder ik , zag pas later tot 70rp maar kan me niet meer afmelden
We hebben sinds deze week 4 nieuwe subleagues online gezet voor Nederlandse & Belgische leden, waaronder 2 subleagues speciaal voor "nieuwe" leden met weinig reputatiepunten (minder dan 70). Deelname is natuurlijk gratis, zoals altijd. Onder de prijzen o.a. een Playstation 5, welke nog niet eens op de markt is.
🇳🇱 Voor onze Nederlandse leden:
- de NL Wedexpert challenge (prijzengeld: €1450 , open voor alle Nederlandse leden)
- de NL Nieuwe leden challenge (prijzengeld: €700, voor leden met <70 reputatiepunten)
🇧🇪 Voor onze Belgische leden:
- Betfirst Billions (gesponsord, prijzengeld: €1430)
- Bet777 Masters (gesponsord, prijzengeld: €1425)
- de BE Wedexpert Challenge (prijzengeld: €700, open voor alle Belgische leden)
- de BE Nieuwe leden subleague (prijzengeld: €700, voor leden <70 reputatiepunten)
Heel veel succes!!
Kunnen er geen HANDICAPS meer gespeeld worden ?
Bij geen enkele match heb je nog de mogelijkheid dit aan te vinken
Ik heb net nog een Asian & European kunnen spelen, zie ook: https://www.voetbalwedden.net/leden/jeronimo/wedtips?tipStatus=0&tipCompetitionId=all&betType=ah&eventYear=all&eventMonth=all&orderBy=event_startdate_reverse&orderDirection=desc
Ik heb net nog een Asian & European kunnen spelen, zie ook: https://www.voetbalwedden.net/leden/jeronimo/wedtips?tipStatus=0&tipCompetitionId=all&betType=ah&eventYear=all&eventMonth=all&orderBy=event_startdate_reverse&orderDirection=desc
Ik heb het over de European Handicap ,