Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Staan de wedtips wel goed op je eigen wedtip pagina?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Yes , die is wel up to date

0 Vind ik leuk's

Bij mij klopt het nu wel weer aardig inderdaad, die cornerbets wacht ik dan nog even af, maar komt weer overeen met wat ik hiervoor had.

bedankt voor het oplossen zover :)

1 Vind ik leuk's
Op di. aug.. 2020, 09:47 schreef hooliesee:

Yes , die is wel up to date

Bij jou zien we inderdaad een verschil tussen je wedtippagina en de tussenstand op de subleaguepagina. Bij de andere voorbeelden echter niet. We gaan kijken waarom jij niet de juiste winst in de subleague krijgt.

Het kan komen door de problemen omtrent wedstrijden die als 0-0 werden gekeurd. Deze zijn met terugwerkende kracht opnieuw gekeurd.

Bericht gewijzigd door Support op di 4 aug. 2020, 08:00
0 Vind ik leuk's

Vrees dat de stand in restart vanaf datum x weer terug gegaan is naar datum x , loekvrolijk stond op plek 1 klopt nog steeds weet ji hoeveel punten precies , plek 2 stond ik met dacht ik 64 punten gevolgd door zolekalseenmandje met 63 dacht ik , plek 4 matching of bolbie beide met 59 volgens mij , de rest volgde op geruime afstand iets rond 28 of 30 met toontje50 en die andere weet ik f niet maar genoemde zijn allemaal verdwenen , kan t zijn vanaf einde spel bundesliga ? In ieder geval vanaf bepaalde datum is de stand teruggegaan , weet nog dat de stand klopte voordat mijn bet bayern marseille gekeurd moest worden erna dus fout gegaan

Hoop dat t jullie nog lukt boys s6

0 Vind ik leuk's

We gaan er alles aan doen (en hebben nog vertrouwen) om dit op te lossen :). Thanks voor de info!

1 Vind ik leuk's

Bij mij klopt het ook nog steeds niet inderdaad. Er zijn nog steeds tientallen wedstrijden die ten onrechte op 0-0 staan en hierdoor fout gekeurd worden.

0 Vind ik leuk's

Yes, hebben ze gevonden. Vreemd genoeg hebben ze dus niet alle '0-0' duels hersteld. We nemen contact op met de dataleverancier.

0 Vind ik leuk's

Ook ik ben dik 50punten zomaar gezakt ai maar oke wachtten dat t opgelost wordt

0 Vind ik leuk's

Onze dataleverancier 'pusht' alle wedtips van de afgelopen periode opnieuw. We zullen scherp in de gaten houden of de incorrect gekeurde tips nu wel op de juiste manier worden gekeurd. Dit zijn echter tienduizenden, waardoor het systeem even nodig heeft om dit volledig te hebben voltooid.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.