Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
stond donderdag -60 heb vrijdag +44 gescoord en sta nu op -155 klopt ergens niet.
stond donderdag -60 heb vrijdag +44 gescoord en sta nu op -155 klopt ergens niet.
Ik heb geen enkele tip die meer gekeurd word?
De data komt schijnbaar niet goed door. Gaan we maandagochtend mee aan de slag!
Nu word wel alles weer gekeurd, maar ik heb nu 3x dezelfde tip van vandaag die gekeurd Is.
ook winnende tips uit het verleden opeens afgekeurd. Als jullie er maandag mee aan de slag gaan dat graag ook meenemen.
Ook allemaal cornertips worden niet gekeurd afgelopen week 👍🏻
De server heeft afgelopen vrijdag weer een hoop tips opnieuw gepusht. Zouden jullie willen kijken of de tips nu wel kloppen?
Ik heb geen enkele tip die meer gekeurd word?
De data komt schijnbaar niet goed door. Gaan we maandagochtend mee aan de slag!
Nu word wel alles weer gekeurd, maar ik heb nu 3x dezelfde tip van vandaag die gekeurd Is.
ook winnende tips uit het verleden opeens afgekeurd. Als jullie er maandag mee aan de slag gaan dat graag ook meenemen.
Ook allemaal cornertips worden niet gekeurd afgelopen week 👍🏻
De server heeft afgelopen vrijdag weer een hoop tips opnieuw gepusht. Zouden jullie willen kijken of de tips nu wel kloppen?
Ik heb het idee dat er een storing ergens rond de 16e juli ligt. daar staan namelijk alle wedstrijden die ik getipt heb op 0-0 einduitslag.
Tips die bij mij nog niet goed staan:
17 juli Starnjan - kopavags
17 juli Throttur - keflavik
19 juli stromgodset - molde
20 juli oygarden - raufoss
20 juli jerv - hamkam
21 juli watford - manchester city
22 juli perth - wellington
22 juli sepsi - steau boekarest
Maar zoals gezegd in de periode 16 juli - 22 juli alle tips staan op 0-0, dus misschien even checken of daar iets fout is gegaan.
En een aantal corner tips staan nog open van afgelopen week.
In de app bij mijn wedtips staat het goed alleen bij de tipcompetitie stand is het nog helemaal mis .....
In de app bij mijn wedtips staat het goed alleen bij de tipcompetitie stand is het nog helemaal mis .....
Heb je een specifieke subleague waar je stand niet klopt? Dan kunnen we het makkelijker controleren.
Thanks, Rubeo! We gaan hiermee aan de slag!
Restart rampage , voor mezelf had ik oo o geveer 63euro moeten staan maar sta nu op 1euro ofzo , dus flink verschil , geldt overigens voor meerdere personen ....ik stond 2e of 3e nu 25ste haha maar vanaf bepaalde datum is niet meer bijgeteld , zolekalseenmandje is ook weg bovenin dat ik zo weet ....s6
Restart rampage , voor mezelf had ik oo o geveer 63euro moeten staan maar sta nu op 1euro ofzo , dus flink verschil , geldt overigens voor meerdere personen ....ik stond 2e of 3e nu 25ste haha maar vanaf bepaalde datum is niet meer bijgeteld , zolekalseenmandje is ook weg bovenin dat ik zo weet ....s6
Klopt, gaat inderdaad wat mis. We zijn ermee bezig. Excuus voor het ongemak!
Update: het lijkt erop dat we de problemen met 0-0 uitslagen hebben kunnen oplossen. We kijken nu naar cornerbets die nog niet goed zijn gekeurd. Mocht je zelf nog voorbeelden van incorrect gekeurde tips hebben, kom maar door.
Probleem is groter VW , stand klopt totaal niet meer , ik stond op gok ik 64 ong.. nu op 1 , in de stand restart op plek 2 of 3 en nu op 25 dus veel goede tips eraf , geldt ook voor zolekalseenmandje en bolbie , matching ......in mijn wedtips in de app staan ze wel juist maar de stand is vanaf een bepaalde datum iets raars gaan doen ........hopen dat t jullie nog lukt te achterhalen