Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. jul.. 2020, 15:34 schreef toontje50:

is dit tot oktober ? staat er of alleen de laatste speelronde ? alvast bedankt

Neen, alleen de laatste speelronde. We hebben het aangepast!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik krijg vanmorgen ineens een melding dat een wedstrijd van 21 juni in 0-0 is geeindigd en ik mijn weddenschap heb verloren.. zie printscreen: https://ibb.co/hVYspfh

Wedstrijd is nooit gespeeld, dus kunnen jullie dit voiden? @Support

0 Vind ik leuk's

Wat is de regelgeving rond uitgestelde wedstrijden? Week geleden ofzo werden er 2 wedstrijden afgelast uit mijn wedtips. Deze wedstrijden werden gisteren ingehaald, maar de tips staan nu als void. Blijft dit zo of moet het resultaat nog aangepast worden?

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Vraagje over vriendschappelijke wedstrijden , die tellen mee maar is er een selectie

van wedstrijden die ingezet kunnen worden op basis van ? Snap dat het een hels karwei

is om alles mee te laten tellen maar bv az vandaag niet en een vr,wedstrijd in Frankrijk bv wel ?

Alvast bedankt voor uitleg en de tipcompetitie is echt een mooi onderdeel ;)

0 Vind ik leuk's

Ik hen nog 3 wedstrijden open staan. Uit maart, mei en juni. Kunnen jullie daar eens naar kijken..

Alvast bedankt.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op do. jul.. 2020, 19:04 schreef zolekalseenmandj:

Ik krijg vanmorgen ineens een melding dat een wedstrijd van 21 juni in 0-0 is geeindigd en ik mijn weddenschap heb verloren.. zie printscreen: https://ibb.co/hVYspfh

Wedstrijd is nooit gespeeld, dus kunnen jullie dit voiden? @Support

We hebben het handmatig aangepast en het moet nu kloppen. Het systeem heeft zichtbaar moeite met wedstrijden die verplaatst of geannuleerd zijn door corona. Excuses hiervoor!

0 Vind ik leuk's
Op do. jul.. 2020, 20:08 schreef matching117:

Wat is de regelgeving rond uitgestelde wedstrijden? Week geleden ofzo werden er 2 wedstrijden afgelast uit mijn wedtips. Deze wedstrijden werden gisteren ingehaald, maar de tips staan nu als void. Blijft dit zo of moet het resultaat nog aangepast worden?

Dit is waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het systeem rekent het als 0-0, terwijl de wedstrijd geannuleerd is. Een wedstrijd die binnen 48 uur nog wordt hervat, telt nog wel mee. Zou je ons via PM de wedstrijden door willen geven?

1 Vind ik leuk's
Op za. jul.. 2020, 10:45 schreef toontje50:

Vraagje over vriendschappelijke wedstrijden , die tellen mee maar is er een selectie

van wedstrijden die ingezet kunnen worden op basis van ? Snap dat het een hels karwei

is om alles mee te laten tellen maar bv az vandaag niet en een vr,wedstrijd in frankrijk bv wel ?

Alvast bedankt voor uitleg en de tipcompetitie is echt een mooi onderdeel ;)

De wedstrijden die beschikbaar zijn, zijn afhankelijk van de data die we geleverd krijgen. Dus we zijn afhankelijk van de dataleverancier. Hier zat az helaas niet tussen. Bedankt voor je compliment over onze tipcompetities!

1 Vind ik leuk's
Op zo. jul.. 2020, 11:30 schreef magic-ap:

Ik hen nog 3 wedstrijden open staan. Uit maart, mei en juni. Kunnen jullie daar eens naar kijken..

Alvast bedankt.

Ook dit lijkt te komen door uitgestelde of geannuleerde wedstrijden door corona. We zullen er even naar kijken en dit eventueel handmatig aanpassen. Excuses voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's

Dank je

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.