Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
is dit tot oktober ? staat er of alleen de laatste speelronde ? alvast bedankt
Neen, alleen de laatste speelronde. We hebben het aangepast!
Ik krijg vanmorgen ineens een melding dat een wedstrijd van 21 juni in 0-0 is geeindigd en ik mijn weddenschap heb verloren.. zie printscreen: https://ibb.co/hVYspfh
Wedstrijd is nooit gespeeld, dus kunnen jullie dit voiden? @Support
Wat is de regelgeving rond uitgestelde wedstrijden? Week geleden ofzo werden er 2 wedstrijden afgelast uit mijn wedtips. Deze wedstrijden werden gisteren ingehaald, maar de tips staan nu als void. Blijft dit zo of moet het resultaat nog aangepast worden?
Vraagje over vriendschappelijke wedstrijden , die tellen mee maar is er een selectie
van wedstrijden die ingezet kunnen worden op basis van ? Snap dat het een hels karwei
is om alles mee te laten tellen maar bv az vandaag niet en een vr,wedstrijd in Frankrijk bv wel ?
Alvast bedankt voor uitleg en de tipcompetitie is echt een mooi onderdeel ;)
Ik hen nog 3 wedstrijden open staan. Uit maart, mei en juni. Kunnen jullie daar eens naar kijken..
Alvast bedankt.
Ik krijg vanmorgen ineens een melding dat een wedstrijd van 21 juni in 0-0 is geeindigd en ik mijn weddenschap heb verloren.. zie printscreen: https://ibb.co/hVYspfh
Wedstrijd is nooit gespeeld, dus kunnen jullie dit voiden? @Support
We hebben het handmatig aangepast en het moet nu kloppen. Het systeem heeft zichtbaar moeite met wedstrijden die verplaatst of geannuleerd zijn door corona. Excuses hiervoor!
Wat is de regelgeving rond uitgestelde wedstrijden? Week geleden ofzo werden er 2 wedstrijden afgelast uit mijn wedtips. Deze wedstrijden werden gisteren ingehaald, maar de tips staan nu als void. Blijft dit zo of moet het resultaat nog aangepast worden?
Dit is waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het systeem rekent het als 0-0, terwijl de wedstrijd geannuleerd is. Een wedstrijd die binnen 48 uur nog wordt hervat, telt nog wel mee. Zou je ons via PM de wedstrijden door willen geven?
Vraagje over vriendschappelijke wedstrijden , die tellen mee maar is er een selectie
van wedstrijden die ingezet kunnen worden op basis van ? Snap dat het een hels karwei
is om alles mee te laten tellen maar bv az vandaag niet en een vr,wedstrijd in frankrijk bv wel ?
Alvast bedankt voor uitleg en de tipcompetitie is echt een mooi onderdeel ;)
De wedstrijden die beschikbaar zijn, zijn afhankelijk van de data die we geleverd krijgen. Dus we zijn afhankelijk van de dataleverancier. Hier zat az helaas niet tussen. Bedankt voor je compliment over onze tipcompetities!
Ik hen nog 3 wedstrijden open staan. Uit maart, mei en juni. Kunnen jullie daar eens naar kijken..
Alvast bedankt.
Ook dit lijkt te komen door uitgestelde of geannuleerde wedstrijden door corona. We zullen er even naar kijken en dit eventueel handmatig aanpassen. Excuses voor het ongemak!
Dank je