Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@mvrijn

Zojuist jouw score uitgerekend, maar helaas komt je maar op een winst van 10, dus buiten het podium ben ik bang. Maargoed, mensen kunnen fouten maken in de berekening!

0 Vind ik leuk's

Haha laat de rekenmeesters hun best doen. We gaan het zien laat de beste winnen !!

2 Vind ik leuk's

Update!

Subleague 'Bundesliga Bashers!' is afgerond. De winnaars worden eerdaags bericht over de gewonnen prijs.

De subleague 'Premier League Weekend' bevat nog wat strubbelingen omtrent de corners die niet worden meegeteld. Dit heeft te maken met ontbrekende data. Deze data krijgen we zeer binnenkort alsnog, waarop we ze met terugwerkende kracht moeten toevoegen aan de spelers van deze subleague. Excuses voor het ongemak, maar het is even niet anders. Aan het einde van de rit moeten de prijzen naar de verdiende winnaars :-).

3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Mvrijn van harte met je 1e plek

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

De weddenschap zijn nu bijna allemaal weer toegevoegd aan het systeem. We verwachten dat dit uiterlijk morgenmiddag is gebeurd. Vanaf dan zouden de standen weer volledig moeten zijn. Check vooral even je tips en mocht er wat ontbreken, stuur ons dan even een PM.

Mocht alles kloppen, zullen we maandag de winnaars berichten!

0 Vind ik leuk's

Magic-Ap het bleef lang spannend dankje wel voor de felicitatie !!

1 Vind ik leuk's

De uitslag van de Premier League weekend is bekend! De winnaars worden de komende week via PM benaderd. Gefeliciteerd!

2 Vind ik leuk's

@Support krijgen de winnaars van de Bundesliga subleague ook deze week een pm?

0 Vind ik leuk's
Op ma. jul.. 2020, 14:50 schreef Otmpie:

@Support krijgen de winnaars van de Bundesliga subleague ook deze week een pm?

Yes, daarvan zijn de prijzen besteld. Worden deze week verzonden.

2 Vind ik leuk's

Mijn wedstrijd van 5 juli tussen Botafogo en Fluminense is nog niet gekeurd terwijl de uitslag 0-0 was. Kunnen jullie dit eens nazien?

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.