Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Heb een vraagje voor @Support,
Zou het mogelijk zijn om bv een apart tabblad aan te maken op jullie website dat alleen aantoont dat we draws hebben gespeeld. Ik ben zelf een draw-speler en had graag een overzicht gehad. Zoals bv dat je kan zien hoeveel juiste 12x matchen je hebt. Maar dan voor draws.
kunnen jullie programmeurs html dat invoeren. alee. als dat kan he. leuk om te weten. dankje @Support
zoals dit hieronder , maar dat je dan enkel draws ziet ;-)
Dag @Noah2909, we gaan je verzoek meenemen in onze toekomstige updates. Maar bedoel je dan ook dat je bijvoorbeeld voor Over/Unders ook de tips per uitkomst wilt zien? Dus: Over 1,5 / Over 2.5 etc etc?
neen
gewoon draws 1-1 2-2 3-3 4-4 en ja ook 0-0 lol
@Support Wanneer keren jullie de prijzen van de Restart rampage subleague uit? 😊
We zullen deze zo snel mogelijk uitkeren! 🎉b Sorry voor de vertraging!
Waarom zijn alle wedtips van mij weg? En de statistieken staan allemaal op 0.0. De tips die zijn gekeurd hebben ook geen embleem meer ervoor.
Dat is bij iedereen zo
de mijne zijn ook weg
dit zal ergens wel een fout in het systeem zijn
ze zullen dit wel oplossen denk ik 😃
Klopt zijn weer terug. Bedankt!
@hollandian @Noah2909 We hebben vanmiddag een optimalisatie doorgevoerd maar deze heeft niet helemaal uitgepakt zoals verwacht, we hebben deze dan ook direct weer teruggedraaid na jullie berichten in het forum. Bedankt voor het melden. Morgen kijken we er opnieuw naar. Fijne avond 😀
Sinds het nieuwe uiterlijk van de wedtips aanwezig is mis ik de optie over/under?
@Support kan jij hier naar kijken?