Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Kunnen jullie deze tip eens nakijken
Ik heb Draw ( 1ste helft )
score 1ste helft 1-1
deze werd fout gekeurd
THx
Hey Noah! Dit is niet normaal en we gaan er zeker naar kijken en hopen dit zo snel mogelijk te verbeteren. Bedankt voor het doorgeven!
Hey Noah, deze tip kunnen wij ook niet vinden in onze 'backend'. We denken daarom dat er wat mis is gegaan bij het opslaan en kunnen deze tip daarom ook niet meer terughalen. Excuses hiervoor!
Je hebt helemaal gelijk, deze tip had goedgekeurd moeten worden! We hebben dit handmatig veranderd en als het goed is, is deze tip nu wel goedgekeurd. Sorry voor de verwarring! Groeten Support!
Ik krijg een melding "Jouw wedtip Villareal -1 is op de wedstrijd Villareal - Maccabi Tel Aviv is verwijderd doordat de wedstrijd met meer dan 36 uur is verplaatst, plaats hem snel nog een keer".
De wedstrijd is volgens mij na een uurtje vertraging alsnog gespeeld, wordt dit nog hersteld?
Hallo, ik heb deze tip al eerder aangekaart maar staat nog altijd open:
Zouden jullie deze aub goed kunnen keuren? Er waren namelijk 12 corners in deze wedstrijd.
Sorry hiervoor! De tip is nu goedgekeurd! Groeten Support
Danku!
Ik heb mij net aangemeld voor de Energybet subleague. Nu heb ik eerder ooit eens een Energybet account aangemaakt en deze is momenteel gesloten. Kan ik dan wel meedingen naar een van de geldprijzen?
https://www.voetbalwedden.net/tip-competitie/subleagues/energybet-subleague-2020
Doen jullie hier nog iets mee? Gisteren speelde Deinze, deze had ik over 2,5 getipt. Tijdens de wedstrijd zag ik de tip nog open staan dus ik kon zien dat hij goed was/zou worden.
En na de wedstrijd komt dezelfde melding in beeld; de tip is verwijderd vanwege verplaatsing... Ik kon 'm vóór de wedstrijd niet opnieuw plaatsen dus wat gebeurt hier mee? Kan toch gewoon goedgekeurd worden?