Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Alle DC's van Dafabet

Bijvoorbeeld:

Bericht gewijzigd door loekvrolijk op do 25 jul. 2019, 10:32
0 Vind ik leuk's

Ik denk niet dat ik dit in het juiste topic plaats, maar volgens mij gaat het ook niet helemaal goed met de meldingen. Er staat steeds dat ik tien meldingen heb, ook als ik deze markeer als gelezen. Zie het bij loekvrolijk ook.

0 Vind ik leuk's
Op do. 25 jul. 2019, 12:36 schreef Mangata:

Ik denk niet dat ik dit in het juiste topic plaats, maar volgens mij gaat het ook niet helemaal goed met de meldingen. Er staat steeds dat ik tien meldingen heb, ook als ik deze markeer als gelezen. Zie het bij loekvrolijk ook.

Dit probleem is bij ons bekend en we doen ons best om het vandaag nog op te lossen!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 25 jul. 2019, 08:56 schreef vw-support:

^ Thanks voor het spotten.

We duiken er wel even in. Blijft een nadeel dat we afhankelijk zijn van derden. Plat gezegd: als daar odds niet goed worden verwerkt, krijgen wij eveneens foutieve odds.

Update volgt later in dit topic.

Korte update alvast:

Probleem lijkt gevonden en wordt verholpen. Daarna zullen alle Double Chance tips met bookie Dafabet worden verwijderd en de standen worden herberekend.

2 Vind ik leuk's

Ik kan me nog steeds niet aanmelden voor de jupiler pro leaque. Begint morgen, ligt dat aan mij of kun je je nog niet aanmelden.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op do. 25 jul. 2019, 20:42 schreef magic-ap:

Ik kan me nog steeds niet aanmelden voor de jupiler pro leaque. Begint morgen, ligt dat aan mij of kun je je nog niet aanmelden.

Denk dat daar alleen maar belgen mogen meedoen. Ik krijg ook een foutmelding.

0 Vind ik leuk's

O, natuurlijk dat is het. Dank je

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op do. 25 jul. 2019, 14:39 schreef vw-support:
Op do. 25 jul. 2019, 08:56 schreef vw-support:

^ Thanks voor het spotten.

We duiken er wel even in. Blijft een nadeel dat we afhankelijk zijn van derden. Plat gezegd: als daar odds niet goed worden verwerkt, krijgen wij eveneens foutieve odds.

Update volgt later in dit topic.

Korte update alvast:

Probleem lijkt gevonden en wordt verholpen. Daarna zullen alle Double Chance tips met bookie Dafabet worden verwijderd en de standen worden herberekend.

Alle Dafabet Double Chance tips vanaf 22-07-2019 t/m vandaag zijn verwijderd. De standen zijn/worden opnieuw berekend.

1 Vind ik leuk's

De belgische wedstrijd van afgelopen vrijdag. Genk tegen kortrijk is niet meegeteld bij de nieuwe subleague Benelux. Is dit een bug?

0 Vind ik leuk's
Op za. 27 jul. 2019, 19:32 schreef dennis1982m:

De belgische wedstrijd van afgelopen vrijdag. Genk tegen kortrijk is niet meegeteld bij de nieuwe subleague Benelux. Is dit een bug?

Lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, we gaan dit checken!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.