Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Is de Keukenkampioen divisie onderdeel van de Benelux tipcompetitie?
Hallo,
Heb mij 2 week geleden aangemeld voor deze site, en ben paar dagen terug begonnen met het plaatsen van wedtips. Nu zijn de eerste paar dagen redelijk verlopen maar vind ik mijzelf niet terug in het klassement. Moet je hiervoor een minimaal aantal wedtips hebben geplaatst of heeft het een andere reden ?
De wedtips tellen mee op het moment dat je ze plaatst nadat je je hebt aangemeld voor de subleague. We hebben je in beide subleagues gevonden:
Eredivisie 19/20:
Benelux League:
Is de Keukenkampioen divisie onderdeel van de Benelux tipcompetitie?
Yes, wedtips uit de KKD doen ook mee, al is deze competitie nog niet gestart.
Hallo,
Heb mij 2 week geleden aangemeld voor deze site, en ben paar dagen terug begonnen met het plaatsen van wedtips. Nu zijn de eerste paar dagen redelijk verlopen maar vind ik mijzelf niet terug in het klassement. Moet je hiervoor een minimaal aantal wedtips hebben geplaatst of heeft het een andere reden ?
De wedtips tellen mee op het moment dat je ze plaatst nadat je je hebt aangemeld voor de subleague. We hebben je in beide subleagues gevonden:
Eredivisie 19/20:
Benelux League:
Ik heb op beide sites geen geldig account dus die subleagues tellen voor mij niet mee, ik bedoel eigenlijk de stand van wanneer ik bij tipcompetitie op klassement klik... daar kan ik mijzelf nergens terug vinden ?
Hallo,
Eredivisie 19/20:
Benelux League:
Ik heb op beide sites geen geldig account dus die subleagues tellen voor mij niet mee, ik bedoel eigenlijk de stand van wanneer ik bij tipcompetitie op klassement klik... daar kan ik mijzelf nergens terug vinden ?
Je hoeft geen accounts te hebben , ik bedoel hier wel , maar niet bij een bookmaker om mee te spelen bij de tipcompetitie.
Trouwens als je gewoon in het menu hierboven op Tipcompetitie klikt --->>> dan kies je een van de tipcompetities waar je aan meedoet , daar moet je niet op klassement klikken , maar gewoon even naar beneden scrollen en daar sta je altijd bovenaan de lijst , met de plaats van je rangschikking
Wat Noah2909 zegt, je hoeft geen account te hebben bij een bookmaker, wanneer de subleague niet door een bookmaker is gesponsord. Wanneer er een logo van een bookmaker bij de subleague staat, is hij gesponsord. Zo niet (dan staat er Voetbalwedden.net), dan is hij door VW gesponsord.
Aah oke, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je een account bij Unibet zou moeten hebben maar dit is dus niet het geval... duidelijk :)
Wel jammer dat de bets pas tellen vanaf het moment van aanmelden bij een subleague, anders stond ik er een stuk beter voor als de al ingezette bets ook zouden tellen. Succes iedereen!
@vwsupport komen er ook nog subleagues voor de rest van de wereld?
Zuid Korea, Japan, Amerika, zuid Amerika?
En natuurlijk CL en El (kwalificatie)
Die vallen nu een beetje buiten de boot...
@vwsupport komen er ook nog subleagues voor de rest van de wereld?
Zuid Korea, Japan, Amerika, zuid Amerika?
En natuurlijk CL en El (kwalificatie)
Die vallen nu een beetje buiten de boot...
Klopt. Er komen het gehele jaar door verschillende subleagues met verschillende regels online. Ook de minder bekende competities komen aan zet.
De nieuwe subleague die vrijdag is gestart geeft geen stand aan.