Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Maw al mijn goede Duitse weddenschappen waar ik veel tijd aan heb besteed worden niet opgenomen in de stand.
Maw al mijn goede Duitse weddenschappen waar ik veel tijd aan heb besteed worden niet opgenomen in de stand.
Hier ben ik het wel mee eens. Jammer.
Uiteraard jammer. Anderzijds ook een reden dat we meer (korte) subleagues in het leven hebben geroepen. Zo hebben we meer spelelement en geven we aan het einde van de rit meer prijzen weg. Zo hebben we meer rondes en dus meer kansen.
Uiteraard jammer. Anderzijds ook een reden dat we meer (korte) subleagues in het leven hebben geroepen. Zo hebben we meer spelelement en geven we aan het einde van de rit meer prijzen weg. Zo hebben we meer rondes en dus meer kansen.
Ik begrijp deze uitleg niet. Ik begrijp ook niet waarom de ontbrekende punten niet handmatig worden toegevoegd aan het totaal. Ik mis nu 13.12 punten buiten mijn schuld om en dat is gewoon teveel.
Het gaat erom dat de Bundesliga niet gekoppeld was aan de subleague. Hierdoor is er geen enkele tip meegeteld in de subleague, dit kan niet met terugwerkende kracht 'handmatig' worden toegevoegd. Foutje van onze zijde en dit hebben we voor de toekomst in ieder geval opgelost. Excuses hiervoor.
De uitleg slaat op het feit dat we hebben gekozen voor meer korte subleagues, zodat er snel weer een nieuwe subleague beschikbaar is.
Doe mee: Tip jezelf naar FIFA 20!
Ook zo'n liefhebber van FIFA? Eind deze maand komt deze game uit en wij kijken daar reikhalzend naar uit! Om dit te vieren, geven we in de maand september drie edities weg. Het enige wat je hoeft te doen is de juiste tips spelen. In deze korte subleague tellen alle competities, landen, team etc. mee!
Uiteraard mogen de winnaars zelf bepalen op welke console ze dit spel willen hebben: Xbox, PlayStation, PC, ...)
Let op: de subleague start op 1 september. Inschrijven kan al wel!
Check hier de subleague en doe direct mee!
Oh ja, er zijn nog meer subleagues actief! Check deze hier.
Oh ja nummer 2, volgende week komt er meer nieuws omtrent subleagues!
De nieuwe subleague die vrijdag is gestart geeft geen stand aan.
Ook die van FIFA geeft nog geen stand aan :)
De nieuwe subleague die vrijdag is gestart geeft geen stand aan.
Ook die van FIFA geeft nog geen stand aan :)
Excuus. Is inmiddels verholpen!
Waarom krijg ik een roodbalkje als ik mijn neobet gebeuikersnaam wil invoeren bij de tip competitie subleague
Waarom krijg ik een roodbalkje als ik mijn neobet gebeuikersnaam wil invoeren bij de tip competitie subleague
Heb je ook de voorwaarden geaccepteerd?