Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zoals jullie wellicht hebben gezien, zijn afgelopen maandag weer twee nieuwe subleagues gestart! Deze hebben we samen met sponsorende bookmakers NEO.bet en Ladbrokes opgezet. De prijzenpot is dik en alle wedstrijden zijn geldig (dus ook de komende kwalificatiewedstrijden van Nederland en België!).

Doe direct mee met de Ladbrokes Special!

Doe direct mee met de NEO.bet Special!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Kan het zijn dat er tips goed gekeurd worden voor 1 september bij de fifa subleague? Als ik naar mijn wedstips ga in de fifa subleague zie ik ook allemaal tips staan voor 1 september en mijn winst is ook anders dan mijn winst hoort te zijn met de tips van 1 september tot nu?

0 Vind ik leuk's
Op za. 7 sep. 2019, 08:45 schreef Botshenk93:

Kan het zijn dat er tips goed gekeurd worden voor 1 september bij de fifa subleague? Als ik naar mijn wedstips ga in de fifa subleague zie ik ook allemaal tips staan voor 1 september en mijn winst is ook anders dan mijn winst hoort te zijn met de tips van 1 september tot nu?

Excuus! Dit berichtje is ons even ontgaan.

Dit zijn de drie eerste tips die in jouw geval meetellen. Allen met een speeldatum vanaf 1 september. Zou je laten weten op welke tips je doelt? Dit mag ook via PM uiteraard.

0 Vind ik leuk's

Ik zette gisteren lille winnen maar zie deze niet verschijnen bij tipscompetitie Ladbrokes.. hoe komt dit?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 13 sep. 2019, 15:40 schreef vw-support:
Op za. 7 sep. 2019, 08:45 schreef Botshenk93:

Excuus! Dit berichtje is ons even ontgaan.

Dit zijn de drie eerste tips die in jouw geval meetellen. Allen met een speeldatum vanaf 1 september. Zou je laten weten op welke tips je doelt? Dit mag ook via PM uiteraard.

Nou als ik bij de wedtips zoek van een tipcompetitie krijg ik alleen de wedtips te zien die van toepassing zijn. Bij bovenstaand staan er wedtips tussen die voor 1 september zijn. Tellen deze mee met de tip competitie?

0 Vind ik leuk's

Bij de ladbrokes tipscomp is er toch iets fout denk ik. Na lille en Tottenham winst zijn ze beide niet meegerekend in de stand en manchester united bv wel.. hoe komt dit?

0 Vind ik leuk's

Ik heb nog een match van deze nacht 04:00 uur die niet gekeurd is

Reign Fc - Utach Royals

Home team winnend

kan je eens nakijken ?

0 Vind ik leuk's
You never walk Alone
Op do. 26 sep. 2019, 20:46 schreef Noah2909:

Ik heb nog een match van deze nacht 04:00 uur die niet gekeurd is

Reign Fc - Utach Royals

Home team winnend

kan je eens nakijken ?

Er zijn enkele tips die niet goed worden gekoppeld met het systeem. We zijn aan het kijken waar dit aan kan liggen en hoe we dit kunnen oplossen. Excuus voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's

Het probleem zit hem in het feit dat dit tips zijn op duels die door wat voor reden dan ook zijn verplaatst. We gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen en in de toekomst kunnen tackelen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.