Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
De belgische wedstrijd van afgelopen vrijdag. Genk tegen kortrijk is niet meegeteld bij de nieuwe subleague Benelux. Is dit een bug?
Lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, we gaan dit checken!
Top!
Zie dat het nu wel bijgewerkt is. Alleen de wedstrijd van vrijdag is zo te zien niet verwerkt.
Komt er toevallig ook nog een competitie voor andere landen? Het aantal wedstrijden zijn zo namelijk beperkt voor te tippen?
De belgische wedstrijd van afgelopen vrijdag. Genk tegen kortrijk is niet meegeteld bij de nieuwe subleague Benelux. Is dit een bug?
Lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, we gaan dit checken!
Top!
Zie dat het nu wel bijgewerkt is. Alleen de wedstrijd van vrijdag is zo te zien niet verwerkt.
Helaas pakt het systeem de wedstrijd niet goed mee (aanvangstijd van de wedstrijd en subleague waren gelijk, waardoor het systeem dit niet goed oppakt).
De rest van de wedstrijden worden inderdaad nu op de juiste manier meegenomen.
Komt er toevallig ook nog een competitie voor andere landen? Het aantal wedstrijden zijn zo namelijk beperkt voor te tippen?
Yes, er komen nog verschillende subleagues aan! :)
Bij de Benelux tipcompetitie staan wel de competities van Belgie er bij, maar niet de Nederlandse.
Zijn het alleen de eredivisie en de keukenkampioen divisie of nog meer?
Friendly Fire (13 juni t/m 31 juli 2019)
Eindstand:
#1 Loekvrolijk (100.44 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €100
#2 Jeantte (74.42 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#3 Svenchenko (61.89 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#4 Zolekalseenmandj (42.18 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
#5 DonnyvdBeek (25.36 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
Er zijn meerdere subleagues gestart! Stap nu in om direct mee te doen om de prijzen!
Gefeliciteerd loekvrolijk.
En de rest ook natuurlijk.
Komt er ook eventueel een tipcompetitie voor de engelse leagues?
Komt er ook eventueel een tipcompetitie voor de engelse leagues?
Zeker! Deze week komen meer subleagues online.
Hallo,
Heb mij 2 week geleden aangemeld voor deze site, en ben paar dagen terug begonnen met het plaatsen van wedtips. Nu zijn de eerste paar dagen redelijk verlopen maar vind ik mijzelf niet terug in het klassement. Moet je hiervoor een minimaal aantal wedtips hebben geplaatst of heeft het een andere reden ?