Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
De reden waarom sommige matchen niet worden opgenomen in de tipcompetitie is waarschijnlijk omdat je je Tip prive maakt , dan wordt deze niet opgeslagen ,
ik heb hetzelfde probleem voor
als ik prive selecteer gaat de tip niet door
schakel ik dit uit dan gaat deze wel door
De reden waarom sommige matchen niet worden opgenomen in de tipcompetitie is waarschijnlijk omdat je je Tip prive maakt , dan wordt deze niet opgeslagen ,
ik heb hetzelfde probleem voor
als ik prive selecteer gaat de tip niet door
schakel ik dit uit dan gaat deze wel door
Gaan we testen!
Update tipcompetitie:
De tips zijn gecheckt en de eindstand van de World Cup Women's subleague is bekend. Jeronimo kroont zich tot de expert van het WK vrouwenvoetbal! Bekijk hieronder wie een prijs te pakken heeft. We nemen via PM contact op met de winnaars.
World Cup Women's (6 juni t/m 8 juli 2019)
Eindstand:
#1 Jeronimo (29.36 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €100
#2 fucija (27.94 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#3 DonnyvdBeek (27.10 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50
#4 spartacus (25.89 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
#5 Noah2909 (25.36 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25
Er zijn nog een andere subleague actief:
Friendly Fire - loopt tot en met 1 augustus!
Doe mee via deze link en plaats direct je wedtips!
Song Lam Nghe An - Saigon FC: 0-2 (1-1), deze tip is fout gerekend bih mij. Ik had hier btts en deze match is in 2-2 geindigd
Kun je aangeven waar je hebt gezien dat deze wedtip is fout gerekend? Bij je wedtips in je profiel is hij namelijk goedgekeurd.
De tipcompetitie 2019/2020 gaat van start!
Het nieuwe voetbalseizoen gaat dit weekend van start, en dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe tipcompetitie! Word jij de toptipper van 2019/2020? Laat jouw skills zien in onze gratis subleagues en strijd mee om mooie prijzen!
De volgende subleagues zijn nu open voor deelname:
- Jupiler Pro League 19/20 (1x2) - (26 juli 2019 - 13 maart 2020) > Speel gratis mee!
- Eredivisie 19/20 (1x2) - (2 augustus 2019 - 10 mei 2020) > Speel gratis mee!
- Benelux League 19/20 - (26 juli 2019 - 10 mei 2020) > Speel gratis mee!
Mocht je nog niet goed weten hoe onze tipcompetitie werkt, dan vind je via de deze link de spelregels.
@Support: Er is momenteel een bug bij de Double Chance odds. Zelfs als een team voor winst maar 1.10 is krijg je voor double chance een odd van boven de 2. Het lijkt te maken te hebben met de bookmaker Dafabet, waarvan de odds niet goed worden weergegeven. Dit probleem is bij iedere wedstrijd die Dafabet aanbiedt.
Ik zie ook dat verschillende spelers dit niet gemeld hebben maar hier in plaats daarvan flink misbruik van hebben gemaakt in de tipcompetitie friendly fire. Ik zal geen namen noemen, maar jullie kunnen ze er vast uit vissen.. Ik heb zelf ook een paar tips gespeeld met deze belachelijk hoge odds omdat ik eerst in de veronderstelling was dat het gewoon een bookmaker foutje was. Maar de odds zijn simpelweg niet real.
Klopt zolek! Die bug was me nog niet opgevallen, maar de aangeboden odds zijn niet mogelijk. Hopelijk kan de support deze weddenschappen eruit vissen.
@Support: Er is momenteel een bug bij de Double Chance odds. Zelfs als een team voor winst maar 1.10 is krijg je voor double chance een odd van boven de 2. Het lijkt te maken te hebben met de bookmaker Dafabet, waarvan de odds niet goed worden weergegeven. Dit probleem is bij iedere wedstrijd die Dafabet aanbiedt.
Ik zie ook dat verschillende spelers dit niet gemeld hebben maar hier in plaats daarvan flink misbruik van hebben gemaakt in de tipcompetitie friendly fire. Ik zal geen namen noemen, maar jullie kunnen ze er vast uit vissen.. Ik heb zelf ook een paar tips gespeeld met deze belachelijk hoge odds omdat ik eerst in de veronderstelling was dat het gewoon een bookmaker foutje was. Maar de odds zijn simpelweg niet real.
Bedankt voor de melding, we zullen ernaar kijken!
^ Thanks voor het spotten.
We duiken er wel even in. Blijft een nadeel dat we afhankelijk zijn van derden. Plat gezegd: als daar odds niet goed worden verwerkt, krijgen wij eveneens foutieve odds.
Update volgt later in dit topic.
^ Hebben jullie wat voorbeelden van wedstrijden? Scheelt wat zoekwerk.