Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
wanneer worden de prijzen uitgedeeld van de fabulous finals ?
Wedstrijd frankrijk - zuidkorea voor het wk heeft ie bij mij niet meegenomen in de tipcompetitie.. Kunnen jullie dit verwerken aub..
Tip was: Frankrijk -2 ah
Nog steeds niet bijgewerkt..
Wedstrijd frankrijk - zuidkorea voor het wk heeft ie bij mij niet meegenomen in de tipcompetitie.. Kunnen jullie dit verwerken aub..
Tip was: frankrijk -2 ah
Nog steeds niet bijgewerkt..
Excuus, gaan we vandaag nog naar kijken!
wanneer worden de prijzen uitgedeeld van de fabulous finals ?
De prijzen worden deze week besteld, wanneer we ze binnen hebben, zullen we via PM contact met de winnaars opnemen.
^^ we hebben de bol.com zojuist via PM verstuurd. De hoofdprijs is besteld en wordt begin volgende week verzonden.
Jammer dat de communicatie over nieuwe subleagues niet echt goed is.
Wist dus niet dat er een nieuwe league was.
Normaal komt daar een email over.
Zag het net staan in de wekelijkse stand.
Ook van het vrouwen wk kwam er geen email.
We hebben dit in de tijdlijn en het topic vermeld. De subleague over het vrouwen WK hebben we via de mail gecommuniceerd.
We zullen de komende subleagues extra promoten, zodat niemand hem hoeft te missen, excuus daarvoor :) Overigens is de Friendly Fire! nog tot 1 augustus open en heb je nog tijd om een inhaalslag te maken.
We hebben dit in de tijdlijn en het topic vermeld. De subleague over het vrouwen WK hebben we via de mail gecommuniceerd.
We zullen de komende subleagues extra promoten, zodat niemand hem hoeft te missen, excuus daarvoor :) Overigens is de Friendly Fire! nog tot 1 augustus open en heb je nog tijd om een inhaalslag te maken.
Over dat vrouwen wk heb ik geen email gezien.
En de friendly league heb ik geen mail gezien of op het forum. Tijdlijn kijk ik eigenlijk nooit.
Top dat je wat extra promoot.
Tijd voor een inhaalslag dan maar.
@dennis1982m: je kan toch nog steeds meedoen? Paar goede wedtips en je staat al op het podium. Of is de inschrijving al verlopen?
@dennis1982m: je kan toch nog steeds meedoen? Paar goede wedtips en je staat al op het podium. Of is de inschrijving al verlopen?
Ja kan nog meedoen. Ik ga er ook voor :)