Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 28 mei 2019, 16:43 schreef magic-ap:

Ik ha de wedstrijd mtibwa sugar tegen simba in Tanzania net voor 3 uur getipt, Zou om 3 uur beginnen, maar is al afgelopen.

Hij is al fout gerekend dus ik had hem live kunnen zetten.

Dit kan toch niet

Nee, hoort inderdaad niet te kunnen. Dit is een foutje in de geleverde data die we krijgen aangeboden. We gaan even checken of mensen live hebben kunnen inzetten en eventueel deze weddenschappen annuleren.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dag vw-support,

Misschien een leuk idee: het zou fijn als er ook een tipcompetitie zou bestaan voor de tennisfans (bijvoorbeeld voor grote toernooien als Roland Garros).

Mvg,

belgiumfirst

0 Vind ik leuk's
Op vr. 17 mei 2019, 10:43 schreef vw-support:

^^ Beide gevallen gaan we even naar kijken. We nemen via PM contact met jullie op als we meer weten!

We zijn een paar weken verder maar nog steeds geen bericht ontvangen hoor

0 Vind ik leuk's

Update tipcompetitie:

Mei is alweer achter de rug en dat betekent dat er twee subleagues zijn afgelopen! Deze week worden de tips gecheckt voor Fabulous Finals en de Paasfestijn subleague en de winnaars bekend gemaakt. Houd het topic en je mail in de gaten voor de definitieve eindstand en nieuwe subleagues!

2 Vind ik leuk's

Jullie zijn top! Nog bedankt

0 Vind ik leuk's

Update tipcompetitie:

De tips zijn gecheckt en de eindstanden van Fabulous Finals en de Paasfestijn subleague zijn bekend! We nemen via PM contact op met de winnaars.

Fabulous Finals (1 mei t/m 1 juni 2019)

Eindstand:

#1 Svenm (20.77 winst) - Philips Hue Starterkit t.w.v. €109

#2 hooliesee (15.45 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €50

#3 mats (14.44 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25

#4 toontje50 (14.25 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25

#5 magic-ap (12.99 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €25

Bekijk de complete eindstand >

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paasfestijn subleague (19 april - 31 mei 2019)

#1 Zolekalseenmandj (144.40 winst) - Apple AirPods 2 t.w.v. €179

#2 Svenchenko (112.39 winst) - Bol.com waardebon t.w.v. €150

#3 sidoo- (106.54) - Bol.com waardebon t.w.v. €100

#4 elbichillo (64.91 winst) Bol.com waardebon t.w.v. €50

#5 matching117 (45.25 winst) Bol.com waardebon t.w.v. €25

Bekijk de complete eindstand >

3 Vind ik leuk's

VW en sponsoren, wederom bedankt voor de mooi prijzen !!

2 Vind ik leuk's

Vandaag begint het Women's World Cup 2019! In Frankrijk trappen het gastland en Zuid-Korea een maand vrouwenvoetbal af. Uiteraard laten we dit niet aan onze neus voorbijgaan en hebben we een speciale Women's World Cup 2019 subleague in het leven geroepen.

Uiteraard het gehele toernooi beschikbaar en tellen alleen wedtips omtrent wedstrijden van dit toernooi mee. Een leuke manier om te kijken wie de beste informatie binnenharkt.

Good luck!

Doe direct mee aan deze subleague!

1 Vind ik leuk's

Wedstrijd frankrijk - zuidkorea voor het wk heeft ie bij mij niet meegenomen in de tipcompetitie.. Kunnen jullie dit verwerken aub..

Tip was: frankrijk -2 ah

0 Vind ik leuk's

Heb je op de "meedoen" link geklikt?

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.