Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Nog ff geduld. Die komt vast en zeker wel
Heb nog geen pm ontvagen voor de Media-Markt* Voucher
Moet dit nog gedaan worden?
We hebben ze besteld en verwachten ze deze week te ontvangen.
Nieuwe bad mengkraan mede mogelijk gemaakt door VW en bol.com ;) me happy vrouw happy .
thanks
Haha graag gedaan!
Wedstrijd Racing Montevideo - Wanderers, URUGUAY: Hoogste Divisie - Apertura - Speelronde 11 05.05.2019 20:30 uitslag 2-4
Deze had ik getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip en in de uitslag.terwijl die goed getipt is.
Kan iemand dat recht zetten aub?
Wedstrijd Racing Montevideo - Wanderers, URUGUAY: Hoogste Divisie - Apertura - Speelronde 11 05.05.2019 20:30 uitslag 2-4
Deze had ik getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip en in de uitslag.terwijl die goed getipt is.
Gaan we uitzoeken!
Wedstrijd universidad central - petroleros de anzoategui is verplaats dus nog niet begonnen maar wel fout gerekend ??
VW....zoek het verschil ...had de wedstrijd universidad central - petroleros anzoategui getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip uit mijn lijst ...en werd 3-1 :)
Gaan we uitzoeken!
Dit duel is in eerste instantie uitgesteld en niet binnen 48h gespeeld. Je bet is hierdoor geannuleerd. De wedstrijd werd op 5 mei alsnog gespeeld, maar je weddenschap was dus al geannuleerd.
VW....zoek het verschil ...had de wedstrijd universidad central - petroleros anzoategui getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip uit mijn lijst ...en werd 3-1 :)
Het lijkt erop dat dit ook een wedstrijd is, die in een later stadium is hervat/gestart. Kan dit kloppen?