Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nog ff geduld. Die komt vast en zeker wel

0 Vind ik leuk's
Op za. 4 mei 2019, 17:32 schreef rromeling:

Heb nog geen pm ontvagen voor de Media-Markt* Voucher

Moet dit nog gedaan worden?

We hebben ze besteld en verwachten ze deze week te ontvangen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 4 mei 2019, 15:35 schreef elbichillo:

Nieuwe bad mengkraan mede mogelijk gemaakt door VW en bol.com ;) me happy vrouw happy .

thanks

Haha graag gedaan!

3 Vind ik leuk's

Wedstrijd Racing Montevideo - Wanderers, URUGUAY: Hoogste Divisie - Apertura - Speelronde 11 05.05.2019 20:30 uitslag 2-4

Deze had ik getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip en in de uitslag.terwijl die goed getipt is.

Kan iemand dat recht zetten aub?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 6 mei 2019, 10:43 schreef jimliam:

Wedstrijd Racing Montevideo - Wanderers, URUGUAY: Hoogste Divisie - Apertura - Speelronde 11 05.05.2019 20:30 uitslag 2-4

Deze had ik getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip en in de uitslag.terwijl die goed getipt is.

Gaan we uitzoeken!

0 Vind ik leuk's

Wedstrijd universidad central - petroleros de anzoategui is verplaats dus nog niet begonnen maar wel fout gerekend ??

0 Vind ik leuk's

VW....zoek het verschil ...had de wedstrijd universidad central - petroleros anzoategui getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip uit mijn lijst ...en werd 3-1 :)

0 Vind ik leuk's
Op ma. 6 mei 2019, 11:34 schreef vw-support:
Op ma. 6 mei 2019, 10:43 schreef jimliam:

Gaan we uitzoeken!

Dit duel is in eerste instantie uitgesteld en niet binnen 48h gespeeld. Je bet is hierdoor geannuleerd. De wedstrijd werd op 5 mei alsnog gespeeld, maar je weddenschap was dus al geannuleerd.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 8 mei 2019, 00:36 schreef elbichillo:

VW....zoek het verschil ...had de wedstrijd universidad central - petroleros anzoategui getipt met O 2,5, werd gelijk fout gezet, en is nu helemaal verdwenen als wedtip uit mijn lijst ...en werd 3-1 :)

Het lijkt erop dat dit ook een wedstrijd is, die in een later stadium is hervat/gestart. Kan dit kloppen?

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.