Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Dat kan heel goed kloppen maar wel binnen 48 uur hervat
Enig idee hoe het komt dat de wedstrijd van 10/5 Cambuur niet in de tipscompetitie werd meegerekend voor de Fabulous Finals?
Enig idee hoe het komt dat de wedstrijd van 10/5 Cambuur niet in de tipscompetitie werd meegerekend voor de Fabulous Finals?
BTS telt niet mee voor deze tipcompetitie.
Toegestane wedtype(s): 1x2, Draw no bet,Double chance
BTS telt niet mee voor deze tipcompetitie.
Toegestane wedtype(s): 1x2, Draw no bet,Double chance
Ja juist helemaal vergeten :). Mijn excuses
Heb nog geen pm ontvagen voor de Media-Markt* Voucher
Moet dit nog gedaan worden?
We hebben ze besteld en verwachten ze deze week te ontvangen.
Prijs ontvangen waarvoor dank, maar de code lijkt niet te 100% werken. Ik krijg deze foutmelding :
"Het saldo is € 0,00 en bijgevolg niet voldoende om het totaalbedrag te betalen. Wissel nog een Geschenkkaart in of kies een andere betaalmethode om het resterende bedrag van € xxx,xx te betalen."
Kunnen jullie dit eens nazien?
Als het goed is had ik ook een media markt bon gewonnen. Geen bericht ontvangen nog. Nog bedankt voor de bol .com bon!
^^ Beide gevallen gaan we even naar kijken. We nemen via PM contact met jullie op als we meer weten!
Komt er aankomende periode ook nog iets qua tipcompetitie of iets dergelijks? De volgende weken zijn toch al niet zo leuk, misschien dat dat wat helpt :)
Komt er aankomende periode ook nog iets qua tipcompetitie of iets dergelijks? De volgende weken zijn toch al niet zo leuk, misschien dat dat wat helpt :)
Aangezien het aanbod voetbalwedstrijden de komende weken gauw minder wordt, is het aanbod in de tipcompetitie automatisch ook wat minder. We gaan in ieder geval kijken of we tijdens de zomer het een en ander kunnen bieden (Vrouwen WK bijvoorbeeld). Komen we op terug!
Ik ha de wedstrijd mtibwa sugar tegen simba in Tanzania net voor 3 uur getipt, Zou om 3 uur beginnen, maar is al afgelopen.
Hij is al fout gerekend dus ik had hem live kunnen zetten.
Dit kan toch niet